فرمانده سپاه ساوه در گفتگو با«بسیج» عنوان کرد:

دشمن با تحریف واقعیت به دنبال ایجاد خطای محاسباتی در ذهن مردم /دهه فجر فرصتی برای بیان دستاورد‌ها

سرهنگ پاسدار حجت الله دستجانی‌ گفت: شناخت مبانی نظری انقلاب و مطالعه تاریخ باعث می شود در نقاط عطف تاریخ، در دوراهی ها تصمیم صحیح بگیریم.
کد خبر: ۹۳۱۷۲۲۹
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
سرهنگ پاسدار حجت الله دستجانی فرمانده سپاه ناحیه ساوه در گفتگو اختصاصی با خبرنگار بسیج در ساوه گفت: غدیر، در ادبیات شیعه جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد که امّت برای دفاع از امام، حول ایشان اجتماع نکردند و باعث شد دو ظلم به تاریخ روا شود. ظلم اول، تبدیل امامت به خلافت و ظلم دوم، تبدیل خلافت به سلطنت بود.

وی افزود: امام خمینی رحمت الله علیه با قیامشان پس از ۱۴۰۰ سال، آرزوی انبیاء و اولیاء را با تشکیل حکومت اسلامی محقق کرد.

وی تحقیق و مطالعه برای افزایش آگاهی و شناخت نسبت به مسائل و موضوعات مختلف را ضروری برشمرد و گفت: شناخت مبانی نظری انقلاب و مطالعه در طول  تاریخ باعث می‌شود در نقاط عطف تاریخ،و بزنگاه های مختلف در دوراهی‌ها و ابهامات  تصمیم صحیح بگیریم.

سرهنگ دستجانی ادامه داد: انقلاب اسلامی با همه دشمنی دشمنان امروزه به اوج عزت و اقتدار، دست یافته است که این مهم، حاصل رهبری حکیمانه رهبر انقلاب و همراهی و تبعیت مردم از امامشان بوده است.

دستجانی اظهار کرد: مقام معظم رهبری مدظله العالی با ترسیم گام دوم انقلاب، سختی‌های راه رفته و فرصت‌ها و دستاورد‌های گام اول انقلاب را تشریح و مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی را از مسیر قوی شدن ایران اسلامی در همه زمینه‌ها می‌داند.

وی گفت: امروز، دشمنان با تحریف واقعیت و اغواگری به دنبال ایجاد خطای محاسباتی در ذهن و قلب مردم و القای نا امیدی و دلسرد کردن ایشان از نظام دینی است و دهه فجر فرصت مغتنمی است با بیان دستاورد‌ها و افتخارات نظام اسلامی، آینده روشن برای مردم را ترسیم کرد.

وی در پایان با اشاره به انتخابات ۱۴۰۰ گفت: یکی از دستاورد‌های انقلاب، مردم سالاری دینی است که با انتخابات بروز و ظهور پیدا می‌کند که در آینده دشمنان این نظام، به دنبال نا امید کردن مردم برای حضور گسترده آن‌ها در این آزمون بزرگ است. وظیفه شرعی و ملی ما حضور حداکثری و انتخاب اصلح است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار