امام جمعه شهرستان فامنین عنوان کرد

یوم الله دهه فجر سرآغاز یک جهش معنوی در ایران اسلامی

فامنین-امام جمعه شهرستان فامنین گفت: یوم الله دهه فجر سرآغاز یک جهش معنوی در ایران اسلامی و پایه‌گذاری حکومت اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۱۶۹۹۸
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷

یوم الله دهه فجر سرآغاز یک جهش معنوی در ایران اسلامیبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام رضا مصباح در جمع بسیجیان گردان امام حسین(ع) فامنین ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: یوم الله دهه فجر سرآغاز یک جهش معنوی در ایران اسلامی و پایه‌گذاری حکومت اسلامی است

وی با اشاره به تلاش دشمنان در سال‌های اخیر برای شکست انقلاب اسلامی بیان داشت: انقلاب اسلامی با خون شهیدان بیمه شده است.

امام جمعه شهرستان فامنین افزود: ملت همیشه در صحنه ایران با آگاهی کامل و در سایه ولایت حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، آرزوهای دشمنان انقلاب اسلامی را به یأس و ناامیدی مبدل کرده‌اند.

وی ادامه داد: دهه فجر فرصت و موقعیت ویژه است به ویژه برای مسئولین که در شهرستان‌ها ایفای نقش می‌کنند تا پرونده انقلاب و خدمات آن را بازخوانی کنیم و محوری تشکیل شود که حول آن فعالیت‌های خود را منسجم کنیم.

مصباح اظهار داشت: مردم ایران به نام اسلام و برای اسلام قیام کردند و با تحمل رنج‌ها و سختی‌های فراوان نتیجه زحمات خود را در 22بهمن 57 گرفتند و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید .

وی بازگویی خدمات انقلاب را در راستای آگاهی نسل جوان ضروری دانست و افزود: امروز دشمنان از دنیای رسانه به عنوان بزرگ‌ترین ابزار برای ایجاد جنگ روانی و برای به زانو درآوردن یک ملت استفاده می‌کنند که شاید بیشتر این فضا در اختیار دشمنان انقلاب است که همه آنها یک هدف دارند و آن هم وارونه نشان دادن واقعیت‌های انقلاب است بنابراین مسئولین برای مقابله با این جنگ نرم نسبت به دستاوردها و خدمات انقلاب آگاه باشند.

امام جمعه شهرستان فامنین افزود: امام راحل در وصیت‌نامه سیاسی و الهی خود از مردم ایران به بزرگی و عظمت یاد کرده و معتقد است این مردم از مردم دوران رسول الله(ص) و امامان معصوم(ع) برتر و پشتیبان ولی فقیه زمان خود هستند.

وی بیان داشت: با تدبیر و رهبری امام خمینی (ره) و همراهی مردم حکومت اسلامی در ایران برقرار شد و با تشکیل این حکومت آرزوی دیرینه اولیای الهی مبنی بر پیاده شدن احکام الهی تحقق یافت.

مصباح با اشاره به مطالبات رهبری از مسئولین گفت: خدمتگزاری به مردم، ساده‌زیستی، پرهیز از تجملات، استقبال از سخن و انتقاد خیرخواهانه و بیان خدمات نظام برای مردم از مهمترین ویژگی‌های یک مدیر انقلابی است.

وی یادآور شد: دهه فجر فرصت مناسبی برای آشنایی مردم با دستاوردهای انقلاب اسلامی است و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید از این فرصت برای انعکاس خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کنند.

امام جمعه فامنین با بیان اینکه بعد از انقلاب کشور ما در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، علمی و نظامی اعجاز ایجاد کرده است، بیان داشت: امروز کشور ما از نظر علمی پنجمین کشور دنیا است و در عرصه نظامی در حدی پیشرفت کرده که از خیلی از کشور ها جلوتر است که می بابایدیست این خصوصیات برای نسل جوان ما بازگو شود و همچنین فساد و وابستگی دوران شاهنشاهی نیز باید به تصویر کشیده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار