خبرهای داغ:
مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

جشنواره «گوهر فاطمی» در همدان برگزار می‌شود

همدان- مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصارالحسین(ع) همدان از برگزاری جشنواره «گوهر فاطمی» در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۶۸۹۶
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۵

جشنواره «گوهر فاطمی» در همدان برگزار می‌شودزهرا کرمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار کرد: جشنواره گوهر فاطمی به همت معاونت فرهنگی خانواده سپاه انصارالحسین(س) در استان همدان برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر الگوسازی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در خصوص هدف از برگزاری جشنواره عنوان کرد: این جشنواره با هدف تعمیق، تبیین و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و ترویج و نهادینه کردن آن در جامعه و ارائه الگوهای برتر بر اساس آموزه‌های دینی، اسلامی، ملی و انقلابی به جامعه هدف، اجرا می‌شود.

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصارالحسین(ع) همدان «عفاف و حجاب؛ جهاد و ایثارگری»، «عفاف و حجاب؛ فرهنگ و هنر»، «عفاف و حجاب؛ دانش و پژوهش و«عفاف وحجاب؛ خلاقیت و نوآوری» را از محورهای اصلی جشنواره برشمرد و بیان کرد: کارکنان پایور، همسران و فرزندان پاسدار، سربازان و بسیجیان فعال حوزه‌ها و پایگاه‌های استان می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی اضافه کرد: علاقمندان برای شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را در قالب فیلم کوتاه، عکس، دلنوشته و شعر به نشانی shamimkhanevade313@  در پیام‌رسان سروش ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار در جشنواره تا 15 بهمن ماه است، یادآور شد: شرکت‌کنندگانی که برترین آثار را ارسال کنند تجلیل خواهند شد و علاوه بر آن به مسابقات کشوری جشنواره گوهر فاطمی راه خواهند یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار