خبرهای داغ:

ترویج فرهنگ دفاع مقدس برای مقابله با جنگ نرم/مردمی کردن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت:برای مقابله با جنگ نرم دشمنان رجوع به معارف و مکتب دفاع مقدس باید داشته باشیم و باید این فعالیت مردمی شود.
کد خبر: ۹۳۱۲۷۵۲
|
۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۲
ترویج فرهنگ دفاع مقدس برای مقابله با جنگ نرم/مردمی کردن ترویج فرهنگ ایثار و شهادتبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، سردار حمید دامغانی در پنجمین یادواره شهدا تدارکات تیپ ۱۲ قائم آل محمد (عج) در منطقه هفت تپه استان خوزستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و خیرمقدم به همه مسؤولین استان سمنان و خوزستان در این مراسم اظهار کرد: احساس ما براین است که اگر بخواهیم ظرفیت بی نظیر دفاع مقدس را تداوم بخشیم، داشته‌های دفاع مقدس و برنامه‌های ذیل آن باید مردمی باشد.
وی با اشاره به اینکه معتقدیم اتفاقات الهی و مردمی ماندگار است گفت: دفاع مقدس، چون مردمی بوده ماندگار شده است و این شهدای تدارکات ما از آحاد مردم هستند از نوجوانان و جوانان تا پیرغلامان حسینی هستند.
فرمانده سپاه استان سمنان تصریح کرد: منطقه هفت تپه مکان بسیار مقدسی است که خداوند انتخاب کرد، برای عروج چهل تن از بندگان خوب خودش و ما به آن نپرداختیم و نقاط دیگر عملیاتی جنوب، رزمندگان استان سمنان حماسه خلق کردند که به آن پرداخته نشده است
وی ادامه داد: برای مقابله با جنگ نرم دشمنان رجوع به معارف و مکتب دفاع مقدس باید داشته باشیم و باید این فعالیت مردمی شود.
دامغانی با بیان اینکه حاج قاسم را اگر تجلیل می‌کنیم به خاطر این است انتظار را به بهترین شکل ممکن معنا کرد افزود: شهید سلیمانی، ویژگی‌های شخصیتی ویژه‌ای در خود بوجود آورد و در توان خود در راه آرمان‌ها کم نگذارد و خلوص و شجاعت، تدبیر حاج قاسم هم بود و در کنار تمام تلاش‌های حاج قاسم، تلاش برای رسیدن به هدفش که شهادت بود
وی اضافه کرد: جهاد مستمر در مسیر ایثار و شهادت باید انجام شود تا عاقبت زیبایی رخ دهد و تکلیف ما و کسانی که درد شهدا را دارید، باید جا‌هایی مانند این نقطه را نشانه گذاری کنیم و هم یادواره شهدای اینچنینی در مناطق عملیاتی داشته باشیم.
ترویج فرهنگ دفاع مقدس برای مقابله با جنگ نرم/مردمی کردن ترویج فرهنگ ایثار و شهادتفرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه راهیان نور باید مردمی‌تر از این باشد مثل پیاده روی اربعین گفت: اگر می‌خواهیم این فرهنگ را منتقل کنیم و استمرار بخشیم باید مردم باشد و در استان سمنان دوسالانه‌های اجلاسیه شهدا شهرستان‌ها که مردمی است اجرا و تلاش داریم ادامه دهیم.
دامغانی با بیان اینکه ویژگی شهدا هفته تپه خادمین امام حسین (ع) بودند گفت: این شهدا با آن روحیه آمدند و خداوند پایان خدمت آنان را در این نقطه مقرر کرد و مسیری که برای این شهدا رقم خورد اراده‌ای بود که دستی هدایت می‌کرد تا آن اتفاق رقم بخورد. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها