معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع):

خدمت به مردم از افتخارات پاسداران انقلاب اسلامی است

معاون هماهنگ کننده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: پاسداران انقلاب اسلامی سربازان ولایت هستند که افتخارخدمتگزاری به اسلام و انقلاب را درمسیرحق برعلیه باطل دارند.
کد خبر: ۹۳۱۲۲۵۱
|
۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال وبختیاری، سرهنگ پاسدار محمدحسین آذر در حاشیه مراسم تکریم و معارفه، جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی و دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده،  گفت: سرباز ولایت بودن و پیرو راه شهید حاج قاسم سلیمانی بودن از افتخارات پاسداران است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قمربنی هاشم(علیه السلام)، با اشاره به مقابله همه جانبه استکبار جهانی و دشمنان اسلام با ملت ها و دولت های مظلوم برای غارت منابع و ثروت های ملل مستضعف، سپاه را پرچم دار مبارزه با کفر و استکبار در دنیا برشمرد.

سرهنگ آذر، خدمت گزاری به مردم و محرومیت زدایی را از افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در داخل کشور دانست و ادامه داد: ولایتمداری و سرباز ولایت بودن شاخصه اصلی پاسداران است.

وی در پایان بر ایستادگی پای آرمان های والای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در رکاب ولایت تا رسیدن به پیروزی نهایی به لطف خداوند تأکید کرد.

دراین مراسم، از زحمات سرگرد پاسدار هاشم اسماعیل زاده تقدیر و سرگرد پاسدارحسین قلی بدری به عنوان جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج کوهرنگ معرفی شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار