اعزام اکیپ خدمات پزشکی رایگان به در روستای فیروزآباد بردسکن

یک اکیپ خدمات پزشکی رایگان و ۳ گروه جهادی به روستای فیروزآباد بردسکن اعزام شد.
کد خبر: ۹۳۰۹۴۱۵
|
۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛  به همت حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر شهرآباد و با همکاری مدیریت حوزه علمیه امام صادق (ع)، بسیج جامعه پزشکی و درمانگاه نبوت بردسکن و پایگاه مقاومت بسیج شهید موسوی روستای فیروزآباد یک اکیپ خدمات پزشکی شامل پزشک عمومی و متخصص ارتوپدی و قلب و عروق و ۳ گروه جهادی از اساتید و طلاب حوزه علمیه با عنوان گروه شهید ابراهیم همت و پایگاه مقاومت بسیج شهید موسوی روستای فیروزآباد اقدام به ویزیت رایگان بیماران و به بهسازی منازل مسکونی محرومین دراین روستا کردند.
 
سرهنگ دوم پاسدار علی عباس نیا ضمن تشکر از حضور پزشکان و گروه‌های جهادی در روستای فیروزآباد گفت: دراین اکیپ خدمات پزشکی و گروه‌های جهادی بیش از ۶۰ نفر حضور داشتند.
 
در بازدیدی که امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه، مدیریت و معاون شبکه بهداشت و درمان از این اردوی جهادی داشتند اقدامات انجام شده را مهم توصیف کردند و از حضور پزشکان، اساتید و طلاب حوزه علمیه و جوانان بسیجی این روستا در این اکیپ خدمات پزشکی و خدمت رسانی به محرومین تقدیر و تشکرد کردند.
 
دراین برنامه نیز به همت شورای اسلامی و دهیاری و کاروان پیاده ثامن الحج روستای فیروزآباد از زحمات و تلاش‌های سروان سعید عباسیان فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر شهرآباد با اهدای تابلویی از تمثال سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تجلیل به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها