خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر:

سردار سلیمانی الگوی همه آزادی خواهان دنیاست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر گفت: شخصیت «حاج قاسم سلیمانی» الگوی مردم ایران و همه آزادی خواهان جهان است.
کد خبر: ۹۳۰۸۹۱۹
|
۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدزاده در آیین گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در سپاه شبستر، ب اظهار داشت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شاگرد مکتب امام راحل و مطیع ولی فقیه بود و بزرگداشت یاد و نام سردار مقاومت، ادای دینی به مجاهدت‌های خالصانه این شهید و دیگر شهدای جبهه مقاومت است.

وی اضافه کرد: سردار سلیمانی با وجود قرار گرفتن در بالاترین درجه نظامی و داشتن عالی‌ترین نشان نیروهای نظامی ایران، خود را سرباز وطن می‌دانست.

حجت الاسلام محمدزاده با بیان اینکه ولایت‌پذیری و تبعیت از رهبری برای استمرار انقلاب اسلامی لازم است، یادآور شد: از ویژگی‌های اصلی مکتب سردار سلیمانی ولایت‌مداری بود بنابراین ملت ایران نیز باید حد فاصل خود با معاند را تشخیص داده و ولایت‌پذیر باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر با بیان اینکه سردار سلیمانی یک معلم برای بشریت بود بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی انسانی بزرگوار بود و یاس و ناامیدی در زندگی ایشان جایی نداشت چراکه درس‌آموخته مکتب اهل بیت(ع) بود.

وی در پایان بار دیگر یاد و خاطره شهیدان سردار سلیمانی و سردار مهدی المهندس و‌ همراهانشان را گرامی داشت و گفت: همانطور که دوستداران شهید ابومهندس در عراق همواره در کنار نام این شهید از سردار شهید سلیمانی نیز نام می‌برند، رسانه های ما نیز در کنار یاد و نام شهید سلیمانی، نام شهید ابومهندس را نیز ذکر کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار