مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان قم

نقش ارزشمند کارمندان بسیجی در عرصه های مختلف انقلاب و دفاع مقدس مشهود است

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان قم گفت: کارمندان بسیجی همواره یکی از اقشار نقش آفرین در صحنه‌های دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، جمع آوری کمک‌های مومنانه و... بوده اند.
کد خبر: ۹۳۰۷۳۵۴
|
۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم به مناسبت هفته گرامیداشت  ۴۰ سالگی دفاع مقدس از ۶ تا ۱۲ دی ماه که برعهده بسیج ادارات و کارمندان است گفت: کارمندان بسیجی همواره یکی از اقشار نقش آفرین در صحنه‌های دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، جمع آوری کمک‌های مومنانه و... بوده اند.
 
  حسن پور افزود:نقش بی بدیل کارمندان بسیجی حاضر در ۸ سال دفاع مقدس و پشتیبانی ادارات، سازمان‌ها و نهاد‌های انقلابی از نظر مادی و معنوی در دوران دفاع مقدس و در حال حاضرکمک به تحقق جهش تولید و رفع موانع تولید در شرایط فعلی مهم تاثیرگذار بوده است.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان قم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دفاع مقدس بویژه ۹۰ شهید جامعه کارمندی استان گفت: بسیج بعنوان یک سازمان زنده، پویا، تاثیرگذار و سازکار با هرشرایط خاص ثابت کرده است که در تمامی صحنه‌ها حتی درسخت‌ترین شرایط حضوری فعال دارد.

وی به استفاده از ظرفیت بالا و گسترده بسیج در دستگاه‌های استان قم نیز اشاره کرد و افزود: امروز رسالت اصلی بسیج اداری و کارمندی جاری نمودن تفکر بسیج یعنی خدمت بی منت به، ولی نعمتان انقلاب، کمک به سلامت اداری با شناسائی قوانین زائد، کمک به تحقق جهش تولید توسط دستگاه‌های اجرایی و برگزاری میز خدمت جهادی در مناطق محروم را از مهترین برنامه‌های این سازمان دانست.

 حسن پور گفت:ما معتقدیم کارمند تراز انقلاب اسلامی یعنی هرکارمند در نظام اداری با تفکر بسیجی و خدمت به مردم حافظ اعتقاد و باور مردم و ایجاد رضایتمندی از نظام انقلاب اسلامی و میز کار خود را سنگر مبارزه با کم کاری، تخلفات اداری و... در دستگاه‌ها بداند.

وی در ادامه گفت: رسالت دیگر این سازمان با توجه به تغییرنسل در نظام اداری و ورود نیرو‌های جوانان به ادارات کمک به انتقال تجربیات، ارزش‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس با برگزاری برنامه‌ها و دوره‌های آموزشی، بصیرتی، تربیتی با هدف تحقق دولت اسلامی دانست.

حسین حسنپور در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره «سرداردل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» و دیگر فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس ازافتخارات ماندگار تاریخ کشور و یادآور ایستادگی و رشادت آحاد مردم است.

وی آزادی، استقلال و عزت جهانی کنونی ایران اسلامی را مرهون رشادت‌ها و دلاورمردی‌های شهیدان والا مقام، ایثارگران و جانبازان دانست و بیان داشت: باید از هر فرصت مناسبی استفاده کنیم تا از فداکاری و مجاهدت‌های شهدای معزز، آزادگان سرافراز، جانبازان گرانقدر، رزمندگان دلیر اسلام و ملت بزرگ ایران قدردانی نماییم.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
آخرین اخبار