خبرهای داغ:

جهادگران و پرداخت زکات علم در روزهای کرونایی

ایام کرونا برای دانشجویان دانشگاه علامه امنینی فرصتی فراهم کرده تا زکات علم خود را پرداخت کنند..
کد خبر: ۹۳۰۶۳۴۹
|
۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، گروه جهادی متعلمان گمنام ، این روزها زکات علم خود را با برگزاری کلاس های درس برای دانش آموزان مناطق محروم پرداخت می کنند.

این جوانان با عضویت در گروه جهادی از تعلیم و تربیت فرزندان خانواده های محروم غافل نشده و دست به دست هم داده اند تا بچه ها از تحصیل عقب نمانند.

این گروه جهادی با هفده عضو فعال از دانشجویان دانشگاه علامه امینی تبریز با لبیک گویی به فرمان مقام معظم رهبری تلاش می کنند تا برای دانش آموزانی که به برنامه شاد آموزش و پرورش دسترسی ندارند و یا امکانات اولیه از قبیل گوشی و تبلت ندارند کلاس آموزشی برگزار کنند.

گروه جهادی متعلمان گمنام در چهار روستا محروم و دور افتاده مراغه از قبیل قطان و گنجی و حاشیه های محروم شهرستان برای 50 نفر به صورت چهره به چهره آموزش می دهند.

در این روزهای کرونایی که همه مدارس شهرستان تعطیل بوده و تجمعات بیش از هفت نفر در یک مکان سربسته ممنوع است فعالیت های خدا پسندانه ای این دانشجویان لذت دیگری دارد.

آن ها با این کار خداپسندانه زکات علم خود را پرداخت می کنند چرا که پدر و مادر بعضی از بچه ها هم از تعلیم و تربیت فرزندان غافل شده یا امکانات اولیه استفاده از برنامه شاد را ندارند.

این گروه جهادی به همت بسیج سازندگی سپاه مراغه و حوزه صدیقه کبری(س) فعالیت خود را در پایگاههای مقاومت و حسینیه های محلات فعالیت خود را ادامه می دهند.

ارسال نظرات