خبرهای داغ:
مسئول شبکه جوانان رضوی استان همدان خبر داد

تقدیر از مدافعان سلامت توسط شبکه جوانان رضوی استان همدان

مسئول شبکه جوانان رضوی استان همدان گفت: به مناسبت هفته پرستار شبکه جوانان رضوی استان همدان با حضور در بیمارستان بعثت از مدافعان سلامت تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۳۰۶۲۸۲
|
۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲

تقدیر از مدافعان سلامت توسط شبکه جوانان رضوی استان همدانرضا مرتضایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: به مناسبت هفته پرستار شبکه جوانان رضوی استان همدان با همکاری بیمارستان بعثت اقدام به برگزاری جشن روز پرستار در سالن آمفی تئاتر بیمارستان بعثت با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کرد.

وی افزود: در این مراسم با ارتباط مستقیم با حرم رضوی و ذکر توسل به ساحت مقدس امام رضا(ع) از کنار مضجع شریف آن امام همام توسط حاج آقا قناد از خادمین حرم مطهر دل‌ها متحول به یاد و نام امام رضا(ع) شد.

مسئول شبکه جوانان رضوی استان همدان ابراز داشت: در ادامه مراسم نیز با حضور پدر شهید مدافع حرم، «سید میلاد مصطفوی» با اهدای لوح تقدیر و تندیس و همچنین تبرکات رضوی ویژه سنگ عقیقی که متبرک شده حرم بود از زحمات مدافعان سلامت و کادر درمان تقدیر به عمل آمد.

وی ادامه داد: به علت شرایط کرونا و رعایت کردن پروتکل‌ها سعی شد که در کمترین زمان ممکن بهترین برنامه اجرایی شود.

مرتضایی با اشاره به پخش سخنان حضرت آقا در مورد تجلیل و تقدیر از کادر درمان و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم عنوان کرد: اجرای سرود توسط گروه سرود منتظران المهدی(عج) نیز از دیگر برنامه‌ها بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار