نماینده ولی فقیه در استان همدان:

حضور مردم در ۹ دی نماد بصیرت ملت در برابر فتنه‌انگیزی بود

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به فرا رسیدن سالروز حماسه 9 دی گفت: حضور مردم در ۹ دی نماد بصیرت ملت در برابر فتنه‌انگیزی بود.
کد خبر: ۹۳۰۶۲۷۹
|
۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸

حضور مردم در ۹ دی نماد بصیرت ملت در برابر فتنه‌انگیزی بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی در خطبه مکتوب جمعه این هفته همدان اظهار داشت: اقدام دولت و بانک‌ مرکزی در خرید واکسن قابل تقدیر است، اما اولویت اصلی به طور قطع واکسن داخلی و حمایت از آن است.

وی افزود: تصریح وزیر بهداشت به عدم تاثیر جدی fatf در خرید واکسن و اقدام به خرید بانک مرکزی بیانگر این حقیقت است که نباید تصویب آن با سیاسی کاری همراه باشد و منافع بلند مدت کشور در تصویب آن باید لحاظ شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به فرا رسیدن سالروز حماسه 9 دی عنوان کرد: حضور مردم در ۹ دی نماد بصیرت ملت در برابر فتنه‌انگیزی بود.

وی با بیان اینکه میلاد حضرت عیسی (ع) را به همه معتقدین به ادیان الهی خصوصا جامعه مسیحی کشور تبریک می‌گوییم، گفت: امید آنکه تعالیم الهی این پیامبر بزرگ در رفتارهای سیاسیون معتقد به آن پیامبر ظهور و بروز پیدا کند.

شعبانی عنوان کرد: افتتاح پتروشیمی استان همدان در دوران سخت تحریم قابل تقدیر است و امید آنکه در ایجاد اشتغال برای جوانان استان موثر باشد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار