خبرهای داغ:
فرزند شهید «همدانی»:

امروز تفکر شهید «همدانی» یک مکتب است

فرزند شهید «همدانی» با بیان اینکه امروز تفکر شهید «همدانی» یک مکتب است، گفت: افتادگی و تواضع از خصوصیات سردار «همدانی» بود و هیچ وقت مسئولیت‌ها و مناصب مختلف تاثیری روی او نداشت و مناصب اسیر سردار «همدانی» بود.
کد خبر: ۹۲۸۳۶۷۵
|
۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶

امروز تفکر شهید «همدانی» یک مکتب است وهب همدانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه سردار «همدانی» در زمان مبارزات قبل از انقلاب با خواندن کتاب خاندان وهب علاقه خاصی به اسم وهب پیدا کرده بودند و اسم من را وهب گذاشتند، اظهار داشت: آنچه در مورد این شهید وهب برای سردار جالب بود این بود که در زمانی که خیلی از بزرگان دین بصیرت لازم را نداشتند و امتحان بدی پس دادند وهب به  قافله سیدالشهدا(ع) پیوست و جزء شهدای دشت کربلا شد.

وی با بیان اینکه برای من و خانواده شهید «همدانی» افتخار است که فرزند یک مجاهد بزرگ هستم، گفت: این میراث بسیار سختی است که از خدا می‌خواهیم توفیق دهد آن را حفظ کنیم و ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

فرزند شهید «همدانی» با بیان اینکه از خصوصیت بارز سردار «همدانی» مردم‌داری، اخلاق‌مداری و ارتباط با جوانان بود، گفت: از دیگر خصوصیات این شهید بزرگوار معرفت شناسی او نسبت به دوستان و سرکشی به آنان بود.

وی با بیان اینکه افتادگی و تواضع از خصوصیات سردار «همدانی» بود، گفت: هیچ وقت مسئولیت‌ها و مناصب مختلف تاثیری روی او نداشت و مناصب اسیر سردار «همدانی» بود.

همدانی با اشاره به اینکه اخلاص از دیگر ویژگی‌های  بارز سردار «همدانی» بود، گفت: امروز تفکر شهید «همدانی» یک مکتب است و امروز ما به این مکاتب نیاز داریم و جامعه تشنه است.

وی ادامه داد: بسیج باید طوری عمل کند که این رسالت خود را عرضه بدارد و مسیر را به سمتی پیش ببرد تا مردم با این معارف بزرگ آشنا شوند چراکه الگوهای ما این شهدا هستند.

فرزند شهید «همدانی» ابراز داشت: ما در بیان و شناسایی این الگوها ضعیف عمل کرده‌ایم و اگر متولیان فرهنگی جامعه ما در این زمینه درست عمل نکنند مورد مواخذه شهدا قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه یکی از توصیه‌های شهید «همدانی» به جوانان این بود که درس بخوانند، گفت: سردار «همدانی» از جوانان می‌خواست که برای رضای خدا به جامعه خدمت کنند و به ولایت‌مداری تاکید داشتند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار