خبرهای داغ:

بیانیه بسیج جامعه زنان استان همدان به مناسبت هفته بصیرت فاطمی – مقاومت علوی

بسیج جامعه زنان استان همدان به مناسبت هفته بصیرت فاطمی – مقاومت علوی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۰۷۴۰۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹

بیانیه بسیج جامعه زنان استان همدان به مناسبت هفته بصیرت فاطمی – مقاومت علویبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بسیج جامعه زنان استان همدان به مناسبت هفته بصیرت فاطمی – مقاومت علوی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

إِنَّ الَّذِينَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَيْهِمُ الْمَلَائِكَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِي كُنتُمْ تُوعَدُون (فصلت آیه ۳۰)

امام خامنه‌ای (مدظله العالی): ۹ دی تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است.

ای راهیان جاده نور و بصیرت، چه شورانگیز و دشمن شکن بود حماسه‌ای که در ۹ دی آفریدید و چقدر وجود خانواده شهدا تسلی گرفت وقتی دیدند شما مردم غیور، پرچم شهیدان را بر دوش گرفته، به خیابان‌ها آمدید و در حمایت از دین، آزادگی و ولی زمانتان آتش فتنه را خاموش کردید.

چه هوشیارانه آشناییتان را با خط امام و رهبـری به اثبات رساندید، آنگونه که یک بار دیگر از امتحان و آزمایش سخت، سرافراز بیرون آمدید. فریادی که آگاهانه در آن روز سر دادید چنان لرزه‌ای بر پیکر فتنه جویان و یزیدیان زمان افکند که مایوسانه چاره‌ای جز گریز نداشتند.

۹ دی را چون حماسه‌های دیگرتان خلق کردید و بار دیگر ولایتمداری و عشق به اهل بیت(ع) و تعصب دینی را با شعور و بصیرت گره زدید و به نمایش گذاشتید ... درودتان باد.

سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در آستانه ایام فاطمیه و سالگرد عروج آسمانی سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی، حماسه بزرگ 9 دی را گرامی داشته و اعلام می‌دارد همیشه در زیر پرچم ولایت و در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون ثابت قدم ایستاده و پیوسته گوش به فرمان و لبیک گوی اوامر رهبر عزیزمان خواهیم ماند.

والسلام علیکم ورحمه الله و برکاته

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار