خبرهای داغ:
محمد خالوئی
مسئول سرمایه انسانی سازمان بسیج مستضعفان:
سردار بابا احمدی مسئول سرمایه انسانی سازمان بسیج مستضعفان به همراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه و هیئت همراه از خانواده‌های جانبازان حادثه تروریستی خاش-زاهدان سرکشی کردند.
کد خبر: ۹۳۰۵۸۳۲
|
۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، سردار بابا احمدی مسئول سرمایه انسانی سازمان بسیج مستضعفان به همراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه و هیئت همراه از خانواده‌های جانبازان حادثه تروریستی خاش-زاهدان سرکشی کردند.
سردار بابا احمدی با تاکید بر جایگاه بالا و با ارزش خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران گفت:وقتی به منزل خانواده شهدا پا می‌گذاریم و با این عزیزان ارتباط می‌گیریم همین امر باعث ایجاد برکت در زندگی همه ما می‌شود، چون شهدا حی و حاضر هستند و از این اقدام ما خوشنود می‌گردند.
در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه ضمن تبریک هفته پرستار گفت:همسران این جانبازان با پرستاری از عزیزان جانباز قدم در راه با ارزشی گذاشته اند و این کار با ارزش آنان در نزذ خدا محفوظ می‌ماند.
لازم به ذکر است برادران رضای و حق شناس از شهرستان شاهین شهر و میمه در حادثع تروریستی جاده خاش زاهدان به مقام جانبازی نائل شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها