نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

نجات و رستگاری در گرو قوی شدن است

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام با اشاره به توطئه های دشمنان گفت: در برابر دشمن باید قوی شد که حتما نجات و رستگاری در همین ایستادگی است.
کد خبر: ۹۳۰۴۳۱۱
|
۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در پیام جمعه این هفته با اشاره به شرایط کرونایی و وضعیت نارنجی شهرکرد، برای همکاری با کادر بهداشت ودرمان از آحاد مردم خواست مراسم شب یلدا ودورهم نشینی را برگزار نکنند تا به افزایش بیماری کرونا منجر نشود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در ادامه با تبریک ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار افزود: این روز را روز پرستار نامیدند، واضح است که این نام‌گذاری یک جامعیتی دارد که در تعهد آن بانو باید فلسفه این نام‌گذاری را پیدا کرد و این تعهد درس بزرگی است که ما و پرستاران از این بانوی بزرگوار می‌توانیم استفاده کنیم.

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: پرستاران امروز، بخشی از آن تعهد را به نمایش گذاشتند به طور مثال می‌بینیم پرستاران ما مثل حضرت زینب(سلام الله علیها ) برای یک رسالت انسانی ترک خانه و خانواده کردند یا این عزیزان همچون حضرت از خواب و خوراک و آسایش خود برای وظائف مهم‌تر گذشتند.

وی تصریح کرد: پرستاران امروز ما مثل حضرت زینب(سلام الله علیها) از مرگ برای دفاع از ارزش‌های پرستاری، استقبال می‌کنند، پرستاران خستگی ناپذیر و مقاوم در خدمتگزاری ایستادگی کردند و پرستاران همچون حضرت زینب(سلام الله علیها ) از اخلاق، مهر و عاطفه برخوردارند و کارهای خود را با منت و عبوسی انجام نمی‌دهند؛ بلکه امید دهنده هستند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه؛ پرستاران مثل حضرت زینب(سلام الله علیها )  همه کارها و شرایط خود را زیبا می‌بینند، گفت: این‌ها درس گرفتن از این حضرت است و تبریک می‌گویم به پرستاران که در این مقطع از تاریخ خوش درخشیدند.

امام جمعه شهرکرد در بخش دیگری از پیام جمعه با اشاره به مسائل مطرح شده پیرامون مذاکرات در جامعه و اهمیت پرهیز از گره زدن همه مشکلات به مذاکره، اظهار کرد: نمی‌شود انسان مبتلا به یک گرفتاری باشد و از آن دم نزند، امروز دنیای غرب به سردمداری آمریکا و صهیونیسم و نوکری برخی کشورهای حقیر منطقه با تمام توان مقابل رشد علمی و اقتصادی این کشور ایستاده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: این گرفتاری ما است و نمی‌توان راجع به آن صحبت نکرد، متاسفانه امروز عده‌ای هم در داخل مانع رشد علمی و اقتصادی کشور هستند و به دشمن کمک می‌کنند که این گرفتاری است که نمی‌توان سکوت کرد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: چهار سال گفت‌وگو  و مذاکره نتیجه‌ای را حاصل نکرد؛ بلکه زیان‌هایی هم در پی داشت، در همه عرصه‌ها باید قوی شد و تکیه برتوانمندی‌ها داشته باشیم، نمی‌توان از کنار این نکات به سادگی گذشت.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: اگر این دولتمردان تداوم بخش تکلیفی که رهبری بیان کردند نیستند یک راه دیگر هم متوجه ما می‌شود، آن هم آمادگی برای انتخاب دولتی با فکر جوان است، باید راه رهایی را پیدا کرد و اجازه ندهیم همچنان دولتمردان نگاه بیرونی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: شناخت کامل از دشمن امروز وجود دارد و اگر کسی بگوید دشمن را نمی‌شناسم، معلوم می‌شود در واقعیات انقلاب و امروز حرکت نمی‌کند، اگر کسی دل در گرو انقلاب دارد اقتضای آن شناخت دشمن است و بداند دشمنان همه چیز را برای منافع خود می‌پسندند.

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: تا امروز دشمن از حمله نظامی، ترور، تحریم اقتصادی و انواع جنگ نرم و ... همه استفاده کرده است و علیه انقلاب تلاش کردند که البته به جایی هم نرسیدند و نخواهند رسید، شناخت دشمن بسیار مهم است.

وی در پایان اظهار کرد: دشمن، برنامه راهبردی مجلس را برای لغو تحریم‌ها محکوم می‌کند، اعدام یک جاسوس و گردش سانتریفیوژها، دور زدن تحریم‌ها برای نجات مردم از مشکلات و غیره را محکوم می‌کند چرا که می‌خواهند زنده نباشید، مگر اینکه نوکر دشمن باشید، در برابر دشمن باید قوی شد که حتما نجات و رستگاری در همین ایستادگی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار