خبرهای داغ:

تحویل ۱۹۳۰ واحد مسکن مهر تعاونی ساز به متقاضیان/۷۴ واحد دارای مشکل

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شاهرود با اشاره به تکمیل و تحویل ۱۹۳۰ واحد مسکن مهر تعاونی ساز به متقاضیان در این شهرستان گفت: ۷۴ واحد مسکن مهر دچار مشکل و پرونده قضایی است که باید حل شود.
کد خبر: ۹۳۰۴۱۰۸
|
۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
تحویل ۱۹۳۰ واحد مسکن مهر تعاونی ساز به متقاضیان/۷۴ واحد دارای مشکلبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، امیرحسینی در جلسه شورای مسکن شهرستان شاهرود با اشاره به تعهد ساخت ۲۰۰۴ واحد مسکن مهر تعاونی ساز در این شهرستان گفت: تاکنون ۱۹۳۰ واحد توسط تعاونی‌های تکمیل و واگذار شده و ۷۴ واحد باقی مانده است.
وی با بیان اینکه ۴۰ واحد از این تعداد باقی مانده توسط شرکت تعاونی مهر نوین باید تکمیل می‌شده گفت: پرونده این پروژه ۱۰ سال است که در شورای حل اختلاف بین شرکت تعاونی و پیمانکار قرار دارد و نیاز دارد که با توجه به پیشرفت بالای ۹۰ درصد زودتر حل و فصل و به متقاضیان آن واگذار شود.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: ۳۴ واحد دیگر نیز در تعاونی مهر ۴ است که اختلاف پیمانکار و مدیرعامل تعاونی است که با قریب به ۵۰ درصد پیشرفت پروژه نیاز به توجه دستگاه قضا دارد که ۷ سال است این پرونده نیز در دادگستری است و باید سریعتر رفع تا این ۷۴ واحد نیز به این خانواده‌ها واگذار شود.
امیرحسینی تصریح کرد: در ساخت پروژه تعاونی مهر ۴ بانک مسکن تسهیلات را به مدیرعامل شرکت واگذار و حتی متقاضیان در حال پرداخت قسط هستند، اما هنوز این واحد‌ها تکمیل و تحویل نشده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار