توزیع کیت های تشخیص سریع کرونا در سبزوار/اعمال محدودیت های شهر های نارنجی از شنبه آینده

مسلم گفت: کیت‌های تشخیص سریع کرونا در سبزوار توزیع شده است و توزیع این کیت‌ها گام مهمی در شناسایی سریع و قرنطینه بیماران کرونایی است.
کد خبر: ۹۳۰۲۸۳۷
|
۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷
رضا مسلم گقت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ با بیان اینکه کیت‌های تشخیص سریع کرونا در سبزوار توزیع‌شده است اظهار داشت: توزیع کیت‌های سریع در سطح پایگاه‌های سلامت گام مهمی در شناسایی سریع و قرنطینه بیماران کرونایی است.

وی با اشاره به اینکه مراکز توحید شهر و جعفرآباد تست سریع کرونا انجام می‌شود تصریح کرد:یکی از روش‌های مؤثر در قطع زنجیره کرونا و کاهش آمار مبتلایان تشخیص زودهنگام و قرنطینه خانگی است که کیت‌های تشخیص سریع این مهم را دست‌یافتنی می‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار همچنین بابیان اینکه سبزوار اکنون در محدوده شهر‌های نارنجی قرارگرفته است افزود: با توجه به ناپایدار بودن این شرایط و احتمال برگشت سریع به محدوده قرمز محدودیت‌های وضعیت نارنجی در سبزوار از شنبه اعمال می‌شود.

مسلم همچنین با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مهم تعطیلی اصناف و درخواست آن‌ها برای تعیین زمان بازگشایی مجدد است عنوان کرد:بااینکه وضعیت این شهرستان ازنظر شیوع کرونا نارنجی اعلام‌شده است، اما اعمال محدودیت‌های صنفی مطابق با این وضعیت هم از ۲۲ آذرماه اعمال می‌شود.

وی بابیان اینکه تغییر وضعیت قرمز و حاد شهرستان سبزوار و کاهش آمار مبتلایان به بیماری کرونا، بستری روزانه و مرگ‌ومیر این بیماران پس از هفته‌ها براثر رعایت پروتکل‌ها و عمل به مصوبات ستاد ملی کرونا بوده است ادامه داد: رعایت پروتکل‌ها می‌تواند به پایدار شدن شرایط کمک کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار