خبرهای داغ:
رئیس پلیس راه استان گلستان :

لزوم همراه داشتن تجهیزات زمستانی برای تردد در محور توسکستان

عبدی گفت: رانندگانی که قصد تردد در محور توسکستان دارند قطعا تجهیزات زمستانه همراه داشته باشند.
کد خبر: ۹۳۰۲۴۹۳
|
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان ، سرهنگ علی عبدی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه در ابتدای محور توسکستان به سمت منطقه سرعلی آباد شاهد ریزش برف بودیم و انتظار داریم که رانندگان از این به بعد تا اسفند زنجیره چرخ و پوشاک گرم  همراه داشته باشند و حتما سیستم گرمایشی خودرو  را بررسی کنند.

رئیس پلیس راه استان گلستان  ادامه داد: رانندگانی که قصد تردد در محور توسکستان دارند و  مجوزی برای این تردد دارند قطعا تجهیزات زمستانه همراه داشته باشند.

وی افزود: با توجه به شرایطی که بوران و یا مواقع برف ایجاد می کند رانندگان فاصله طولی را در حین رانندگی رعایت کنند و از سرعت مطمئنه تخطی نکنند و باید دقت عمل آنها در رانندگی بیشتر باشد.

عبدی بیان کرد: در این فصل زمین و معابر لغزنده است و راننده باید بحث اصطحکاک لاستیک خودرو را در این ایام توجه کنند و باید فاصله آنها در فصل سرما و هنگام بارش دو برابر و در یخبندان این فاصله باید به 6 برابر با خودرو مقابل در جاده برسد.

رئیس پلیس راه استان گلستان به توجه کافی به جلو تاکید کرد و گفت: در امروز شاهد ریزش نزولات جوی بودیم و رانندگان باید به جلو بیشتر توجه داشته باشند و در حین رانندگی از خوردن و آشامیدن و استعمال دخانیات و هر اقدامی که ذهن راننده را مشغول می کند خوددداری کنند.

وی عنوان کرد: اکثرا خودروهای باربری و مسافربری تردد بین استانی دارند البته برخی خودروها پلاک شخصی نیز دیده می شوند ولی تاکید این است که تردد بین شهری و بین استانی تا جایی ممکن اتفاق نیفتد تا این ویروس منحوس برای هم به سوغات نبریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار