خبرهای داغ:
نماینده گرگان و آق قلا درمجلس شورای اسلامی:

دشمن با جنگ اقتصادی ایمان جوانان را هدف قرارداده/حفظ سرمایه اجتماعی نکته ایی مهم در کشور

غلامرضامنتظری در جلسه برسی چالش ها وراهکار های تامین توزیع نهاده های تنظیم بازارگفت:دشمن با جنگ اقتصادی اعتقادات مردم را هدف قرارداده است.
کد خبر: ۹۳۰۲۴۵۷
|
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان؛صبح امروز جلسه بررسی چالش ها و راهکار های تامین توزیع نهاده های تنظیم بازار با حضور دکتر منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی به همت سازمان بسیج اصناف سپاه نینوا برگزار گردید.

دکتر منتظری در این جلسه گفت: یکی از نکات مهم در کشور، حفظ سرمایه اجتماعی است؛ سرمایه اجتماعی تکیه گاه محکم هر نظامی محسوب می شود و مردم محور اصلی سرمایه اجتماعی هستند. آنچه که سرمایه اجتماعی را افزایش یا کاهش می دهد میزان رضایت مندی مردم است؛ در رضایت مندی مردم هیچ عنصری به اندازه اقتصاد و معیشت تاثیر گزار نیست.

وی اذعان داشت: ما در مجلس یکی از وظایفی که داریم نظارت است، که امروز این جلسه برای تحقق این امر شکل گرفته است. مسائلی که مطرح شد صرفا جهت طرح شدن نیست بلکه باید در جهت حل شدن این مسائل قدم برداشت. نباید بگذاریم این نشست ها بی ثمر باشد و برای حل این مسائل، پیگیری راه حل های ریشه ای از اهمیت بالایی برخوردار است و این موضوعات با یک نگاه سطحی و ساده قابل حل نخواهد بود.

منتظری در ادامه گفت: یکی از مهمترین موضوعاتی که در جلسات باید به آن پرداخته شود شناسایی مشکلات، تعیین راه حل های ریشه ای و همکاری جهت حل آن ها می باشد. در جلسات آینده باید با برنامه ریزی دقیق به طرف حل مشکلات حرکت کنیم و پس از پایان جلسات متوجه این نکته بشویم که قدمی رو به جلو برداشته ایم.

نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما در جنگ نظامی پیروز میدان شدیم اما جنگ جدیدی به اسم جنگ اقتصادی شروع شده است؛ یکی از کارشناس های آمریکایی اقتصاد گفته است که ما آخرین تیر را در کمان مکر خویش بر علیه ایران گذاشتیم این بار یا ایران تسلیم میشود و با ما مذاکره میکند و حرف ما را میپذیرد یا این که پیروز میشود و نتیجه اش این خواهد بود که ما باید در روابط خود با ایران تجدید نظر کنیم.

منتظری درپایان گفت:ما در جنگ اقتصادی قرار داریم و جنگ اقتصادی به هیچ وجه تعارف ندارد؛ درست است که در آن خبری از صدای انفجار مین و شلیک گلوله نیست اما تهدید خانمان سوزی دارد، درحال حاضر دشمن با جنگ اقتصادی ایمان مردم را مورد هدف قرار داده است و این باعث شده تا نسل جوان از اعتقادات دینی خود فاصله بگیرند

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار