فعال دانشجویی سبزواری:

هدف اصلی دشمن ایجاد انحراف در خط فکری استکبارستیزانه دانشجویان است

حسینی گفت: خط فکری دانشجویان از ۱۶ آذر ۱۳۳۲ تا پیروزی انقلاب اسلامی بر مدار استکبارستیزی بوده و دشمن درصدد ایجاد انحراف در آن است.
کد خبر: ۹۳۰۱۸۹۲
|
۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
سید علی حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ بابیان اینکه دانشجو همیشه باید چشم بیدار جامعه باشد و مسائل کشور را از سطحی بالاتر رصد کند اظهار داشت: نقش دانشجویان در پیروزی انقلاب اسلامی فراموش‌نشدنی است و این خط از همان ۱۶ آذرماه ۱۳۳۲ تا زمان پیروزی انقلاب ادامه یافته است.

وی بابیان اینکه روز دانشجو مبدأ حرکت‌های دانشجویی علیه استکبار و استبداد است تصریح کرد: دانشجویان باید با نگاه به این مبدأ و سیر تحول اعتقادی، علمی و سیاسی و... خود را به‌گونه‌ای پایه‌گذاری نمایند که چشم امید و طمع جهان‌خواران تاریخ به این کشور متمدن سربلند را کور نمایند.

این فعال دانشجویی با اشاره به اینکه یکی از اهداف مهم دشمن رسوخ در بدنه دانشگاه‌ها و به انحراف کشیدن خط فکری استکبارستیزانه دانشجویان از هدف اصلی خود است افزود: دانشجویان باید فرصت ایجادشده در این دوره قدر دانسته و شعار‌های غرب را به چالش بکشند و ناکارآمدی نظام لیبرال سرمایه‌داری را برای افکار عمومی دنیا تبیین کنند.

وی بابیان اینکه دانشجویان در روز ۱۶ آذر هم در برابر استکبار ایستادگی کردند و فریاد تظلم خواهی سر دادند عنوان کرد: متأسفانه برخی امروز سعی دارند دانشجو را مطیع غرب نشان داده که بدون قید و شرط خواهان مذاکره با امریکا است.

حسینی به ترور شهید فخری زاده توسط رژیم منحوس صهیونیستی اشاره کرد و گفت: دشمن با ترور دانشمندان ما نشان داد که نه‌تن‌ها خوی وحشی‌گری دارد بلکه با دانش و پیشرفت بشر هم مشکل داشته و تنها علمی را که در راستای اهداف پلید خودشان به کار رود را قبول می‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار