جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در ناحیه مالک اشتر برگزار شد

جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در سالن جلسات فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر مشهد برگزارشد.
کد خبر: ۹۳۰۱۶۲۰
|
۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار داریوش کوکبی در این جلسه گفت: امروز همه افتخارات و داشته‌های ما به برکت وجود ولایت و رهبری همچنین خون پاک شهدا از جمله سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ست.

وی خاطر نشان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی، چون ولایت مدار و حامی ولایت بود و همواره خود را سرباز ولایت می‌دانست به بالاترین درجه یعنی شهادت در راه خدا رسید.

فرمانده سپاه ناحیه مالک اشتر با استناد به بیانات مقام‌معظم رهبری مد ظله العالی ابراز داشت: در حال حاضر شاهد فشار دشمنان در قبال تهدید‌ها و تحریم‌ها هستیم باید در برابر دشمنان ایستادگی و‌پایداری کنیم همان گونه که در دوران دفاع مقدس اقدام کردیم.

وی ابراز داشت: انتخابات ۱۴۰۰ بسیار برای ما مهم هست باید تلاش کنیم تا از این عرصه هم با افتخار عبور کنیم.

وی تاکید کرد: مکتب حاج قاسم سلیمانی مکتب ولایت مداری، پایداری، استقامت و همدلی است ایشان همواره مورد توجه و تفقد مقام معظم رهبری مد ظله العالی بود.

وی یادآور شد: به برکت خون سردار دل‌ها انقلاب بیمه شده مردم هم همواره باهوشیاری در صحنه حضور دارند باید با عنایت به منویات مقام‌معظم رهبری مد ظله العالی پله‌های عزت و اقتدار کشور را طی کنیم.

وی خاطر نشان کرد: در این جلسه که به منظور گرامیداشت سالگرد عروج سیدالشهدای مقاومت که متقارن با ایام سوگواری فاطمیه (س) و دهه بصیرت می‌باشد، ان شاء الله باید از همه ظرفیت‌های محیطی، رسانه‌ای و فضای مجازی جهت تبیین شخصیت و ترویج مکتب این شهید والامقام بهره برداری گردد.

وی به برگزاری برنامه‌های اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در ناحیه مقاومت بسیج سپاه مالک اشتر مشهد اشاره کرد و گفت: تمامی برنامه‌ها و فعالیت‌های ارزشمند بسیج در عرصه‌های گوناگون با نام و یاد سردار دل‌ها و به نیابت از ایشان اجرا شود که شامل فضاسازی فرهنگی تبلیغی محلات و مساجد با تصویر سردار دل‌ها و شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت، تولید و توزیع محصولات و محتوا‌های رسانه‌ای با محوریت ترویج مکتب سلیمانی،معرفی و ترویج کتب منتشرشده از شهید و برگزاری مسابقه از وصیت نامه شهید سلیمانی، حضور گسترده در پویش‌های مجازی در مورد حاج قاسم، کمک‌های مؤمنانه و خدمات گروه‌های جهادی به نیابت از شهید، تداوم طرح شهید قاسم سلیمانی (مسجد سنگر سلامت) و اجرای عملیات‌های ویژه فرهنگی تبلیغی در روز شهادت سردار در سطح محلات می باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار