یادداشت؛

ترور دانشمندان ایرانی نشانه ی دشمنی استکبار جهانی با ملت ماست

می‌خواهم بگویم هرکسی به فکر مملکت و مردم بود ، ترور شد یا در خطر ترور قرار دارد. همین نکته کافی است برای اثبات اینکه دشمنی استکبار جهانی با دولت نیست بلکه با "ملت" است.
کد خبر: ۹۲۹۹۷۰۹
|
۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال وبختیاری؛ یکی از کارشناسان فرهنگی استان چهارمحال وبختیاری با ارائه یادداشتی به علت های دشمنی استکبار جهانی با ملت ایران و دلیل ترور دانشمندان کشورمان پرداخت و تأکید کرد: ترور دانشمندان ایرانی نشانه ی دشمنی استکبار جهانی با ملت ماست.

متن این یادداشت به شرح ذیل است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

ترور ؛ واژه‌ای که از زمان انقلاب تا به امروز ، فراوان شنیده می‌شود ، هربار فردی برای انقلاب موثر عمل کرد، ترور شد! . هربار فردی مخلصانه خدمت کرد ، ترور شد! . هربار فردی دست زورگویان و "مزدورانشان" را کوتاه کرد ، ترور شد!.

می‌خواهم بگویم هرکسی به فکر مملکت و مردم بود ، ترور شد یا در خطر ترور قرار دارد. همین نکته کافی است برای اثبات اینکه دشمنی استکبار جهانی با دولت نیست بلکه با "ملت" است.

خبر ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان ، شهید محسن فخری‌زاده ، عمیقا دردناک بود ، و باید به ملت استوار ایران تسلیت گفت!

نکته‌هایی پیرامون این ترور باید گفته شود؛ ابتدای امر نقدی به مسئولین امنیتی داشته باشم ، آیا فراهم کردن امکانات لازم برای حفاظت از چنین شخصیت‌های مهمی که آینده کشور در دستانشان است آنقدر سخت بود که باید در قلب پایتخت، دانشمندمان را ترور کنند؟ آیا ترورهای گذشته درس‌عبرتی نشد تا به راحتی از حفاظت این عزیزان نگذرید؟ تاسف باید خورد که هنوز به نیت پلید دشمنان قسم‌خورده ملت ، پی نبرده‌اید ، وقتی دبیر شورای عالی امنیت ملی می‌گوید دوران ترور به پایان رسیده، باید انتظار این اتفاقات را داشت.

 نکته بعد تغییر قدرت در کشور رو‌به‌افول آمریکا است ، خیلی از مسئولین روی این تغییر قدرت حساب کرده‌اند ، که دموکرات بهتر از جمهوری‌خواه است ، اما این نکته را فراموش کرده‌اند که شاید اختلافاتی بین این دو حزب پوشالی آمریکا باشد ولی هدفشان یکی است و آن هم نابودی ملت ایران، شاید بحث میان آن‌ها باشد، ولی برای جنایت‌های یکدیگر علیه ملت ایران ، ایستاده دست می‌زنند! از افتخارات جمهوری‌خواهان، ترور ناجوانمردانه سردار شهید حاج قاسم است و از دموکرات‌ها نگویم که پر است از ترور دانشمندانمان.

با این حال بازهم این غرب‌پرستان بی‌خاصیت، چشم به دستان پدرخوانده‌شان دارند، این درحالی است که دیگر بحث پنجه چدنی در دستکش مخملی مطرح نیست ، بلکه با همان پنجه چدنی دست دراز کرده‌است اما ایمان ، بصیرت و اطاعت از ولی که نباشد وضع بهتراز این نمی‌شود.

به اصلی‌ترین موضوع اشاره کنم و آن‌هم مذاکره است ، هربار کوردلان منافق حرف از مذاکره زدند ، نفوذ خودنمایی کرد و به تبع آن عزیزترین فرزندان این سرزمین را از دست دادیم.

جنگ صفین روایت این روزها است، در آن طرف سفیانی‌ها و در این سو امثال ابوموسی اشعری که نتیجه آن شد از دست دادن مالک اشتر!

مذاکره با دشمن نتیجه‌ای جز خسارت در دنیا و در آخرت ندارد!

آمریکا شیطان بزرگ است. آیا شیطان به یک شکل وسوسه می‌کند؟ خیر

خدا مارا از دست منافقانِ خیانت‌کارِ بی‌بصیرتِ خودفروخته در امان دارد...آمین!

یادداشت: علی پورامینی 99/9/8

ارسال نظرات
آخرین اخبار