خبرهای داغ:
فرمانده سپاه اسکو:

تخصص بدون تعهد برای بشریت مفید نخواهد بود

فرمانده سپاه اسکو گفت: تخصص امری بسیار مهم است ولی در کنار آن شاخصه تعهد و تقوا نیز ضروری بوده و تخصص بدون تعهد برای انسان مفید نیست.
کد خبر: ۹۲۹۹۳۵۰
|
۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد رضایی در آئین تجلیل از بسیجیان پذیرفته شده کنکور، افزود: در غرب پس از آنکه کلیساها بر امورات جوامع تسلط پیدا کردند، برخی اراذل و اوباش فکری با تمسک به مسیحیت و اقدامات  جاهلانه در واقع با نام دین در مقابل دین ایستادند که نتیجه آن تولد تفکر جدایی دین از سیاست را بدنبال داشت.

وی ادامه داد: خروجی پیدایش سکولاریسم در جوامع غربی، بی بند و باری و ولنگاری های نامحدود بود، امروز نیز در ادامه این جریان نامبارک می خواهند جوامع غیر غربی را با آرایش های دروغین تمدنی به سمت خود معطوف کرده و سرمایه های انسانی کشورهای دیگر را به تباهی بکشانند و به همین دلیل است که در امپراطوری رسانه ای خود، برخی بداخلاقی ها را نماد تمدن و برخی ارزش ها مانند حجاب را نماد عقب ماندگی تبلیغ می کنند.  

رضایی اضافه کرد: جامعه نخبگان و بخصوص برترین های علمی کشور باید هشیار باشند و حتی اگر به علت تحریم های ظالمانه و برخی مشکلات داخلی بصورت مقطعی دچار زحمت شوند، تحت تاثیر عملیات روانی دشمن و سفره های رنگین و البته کذایی آنها قرار نگیرند.

فرمانده سپاه اسکو تاکید کرد: فرزندان نخبه این کشور باید منش انسانی و اسلامی خود را در تمامی مراحل زندگی از دست نداده و روحیه محرومیت زدایی را همواره در خود تقویت کنند تا در کشاشش پیشرفت و کسب عناوین مادی، خدمت به جامعه بشری اولویت خود را از دست ندهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار