خبرهای داغ:
امام جمعه کلیبر:

بسیج همواره در روزهای سخت یاری گر مردم بوده است

امام جمعه کلیبر گفت: بسیج نجات دهنده و عزت دهنده کشور بوده و همیشه در روزهای سخت از قبیل سیل و زلزله و کرونا و... دست مردم را گرفته و یاری شان کرده است.
کد خبر: ۹۲۹۵۸۰۷
|
۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام متفی فر افزود: امروز آوازه بسیج و سپاه در همه جا پیچیده و به بزرگترین مانع برای دستیابی امریکا به خواسته هایش تبدیل شده و موثر بودنش را در کشورهای یمن و سوره و عراق و لبنان و ... به دشمنان انقلاب اسلامی اثبات کرده است.

وی اضافه کرد: متأسفانه مجموعه بسیج با وجود همه خدمات ارزنده ای که در کشور انجام داده است، از طرف برخی مسئولان و مردم مورد بی مهری و کم لطفی قرار می گیرد.

حجت الاسلام متقی فر به بیماری کرونا اشاره کرد و با تأکید بر اینکه باید مبارزه با کرونا، محله محور باشد، گفت: برای مقابله با این ویروس منحوس، لازم است نیروهای مردمی و نیروهای نظامی ورود کنند و راهکارهای خود را ارائه دهند تا ان شاءالله این ویروس را شکست دهیم.

وی با بیان کرونا را باید جدی بگیریم ولی کرونا هراسی هرگز! گفت: رویکرد صدا و سیما جای تأسف دارد چراکه هر سه دقیقه یک نفر بر اثر کرونا جان خود را از دست می دهد درحالی که هر دو دقیقه یک نفر بر اثار فشار خون جان خود را از دست می دهد و این نیاز است که باید تبیین شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها