خبرهای داغ:
ابراهیم سعیدی
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه فریدونشهر:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر با تبریک فرارسیدن هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام (ره) ، بسیج را مظهر همه ی صفات نیک و ویژگی های پسندیده برشمرد.
کد خبر: ۹۲۹۵۷۷۲
|
۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبر گزاری بسیج از فریدونشهر ؛ حجت الاسلام و المسلمین شیاسی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر با تبریک فرارسیدن هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام (ره) ، بسیج را مظهر همه ی صفات نیک و ویژگی های پسندیده برشمرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه فریدونشهر به تبیین ویژگی های بسیج از منظر مقام معظم رهبری مد ظله العالی پرداخت . وی سیاسی بودن ، مجاهد و دارای انضباط بودن ، متدین و متعبد بودن ، با بصیرت بودن ، طرفدار علم بودن ، متخلق به اخلاق الهی بودن ، فعال در آباد کردن دنیا بودن و اهل جذب حداکثری و غیور بودن بدون تسامح در اصول را از ویژگی های این نهاد مردمی برشمرد و افزود بسیاری از فضیلت های انسانی انقلاب در نهادی به نام بسیج تجلی یافت .

حجت الاسلام شیاسی مردمی بودن ، مکتبی بودن ، آماده جهاد در همه ی میدان ها بودن ، امید داشتن و امید آفرینی و ایثار و از خود گذشتگی را از دیگر صفات برگزیده بسیج عنوان کرد و تفکر بسیجی را راه گشای بسیاری از مشکلات برشمرد و گفت : تفکر بسیجی عامل تداوم انقلاب و کلید برون رفت از مشکلات است . وی همچنین ادامه داد هرجایی که تفکر بسیجی داشتیم پیشرفت کرده ایم و هرجایی نگاه ما به بیگانگان بود عقب مانده ایم .

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه فریدونشهر حضور بسیج در مسئله مقابله با کرونا و کمک های مومنانه را نمونه بارز ویژگی بسیج عنوان کرد و گفت در سایر عرصه های کشور هم هرجایی که نیاز به حضور بسیج بوده این نهاد الهی بی درنگ به میدان آمده و خدمت رسانی کرده است.

وی در پایان تکریم بسیج و بسیجیان را در زمره عبادات الهی برشمرد و از خداوند منان برای همه ی مجاهدان راه حق توفیق و پیروزی مسئلت کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها