امام جمعه درگز:

تفکر بسیجی در هر حوزه‌ای ورود پیدا کند راه گشا خواهد بود

امام جمعه درگز بیان داشت: تفکر بسیجی در هر حوزه‌ای ورود پیدا کند راه گشا خواهد بود.
کد خبر: ۹۲۹۵۴۸۸
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در نشستی صمیمی با حضور امام جمعه، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و دیگر مسئولین شهرستان درگز با فرمانده سپاه درگز، از خدمات و زحمات سپاه و بسیج در پیشرفت شهرستان درگز قدردانی شد.

حجت الاسلام محمد حسین ایروانی امام جمعه شهرستان درگز ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسیج نهالی پر برکت برای انقلاب و جمهوری اسلامی است که به فرمان امام خمینی(ره) کاشته شد و بذر آن در تمامی دنیا برای بپا خاستن استقلال طلبان و آزادی خواهان پراکنده شد.

وی افزود: تفکر بسیجی هر کجا باشد و در هر حوزه‌ای ورود پیدا کند راه گشا خواهد بود چرا که کار بسیجی همواره، همراه با اخلاص و تقوا و ولایت محوری همراه است.

حجت الاسلام ایروانی گفت: حضور بسیج در حوزه‌های محرومیت زدایی، کمک‌های مومنانه، سازندگی و دیگر حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی مایه خیر و برکت برای مردم و جامعه بوده است.

ایروانی گفت: تفکر بسیجی مختص یک قشر و گروه نیست بلکه هر کسی که برای خدمت صادقانه برای دیگران قدمی بردارد او یک بسیجی است، فرقی نمی‌کند آن شخص یک روحانی باشد یا پاسدار یا مسئول و دانش آموز، این که برای خدمت قدم بردارد و در انجام آن کوتاهی نکند و آن کار را برای رضای خدا به نحو احسن انجام دهد تفکری بسیجی است.

امام جمعه شهرستان درگز در پایان با تقدیر از فرمانده سپاه درگز، فرماندار، فرمانده هنگ مرزی و انتظامی و دیگر مسئولین شهرستان گفت: یکی از عواملی که سبب موفقیت شهرستان در پیشبرد اهداف شده است و استاندار بار‌ها به آن در جلسات اشاره کرده اند وحدت مسئولین برای حل مشکلات مردمی است و این نشات گرفته از فرهنگ بسیج در انجام وظایف برای رضای حق تعالی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها