خبرهای داغ:

تجلیل از بسیجیان نمونه شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

در آستانه چهل و یکمین سال یاد هفته بسیج، از بسیجیان نمونه شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۹۲۹۴۳۴۱
|
۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۵
تجلیل از بسیجیان نمونه شرکت توزیع نیروی برق استان سمنانبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد «عج» استان سمنان در این برنامه که به صورت ویدئو کنفرانسی و تصویری برگزار شد گفت: بسیجی می‌باید همواره در انجام امور، احساس مسئولیت نموده و در جایگاه خود، نقش آفرین باشد.
سرهنگ پاسدار "منصور شوقانی" با اشاره به این که کاری که بسیجی انجام می‌دهد، باید اثربخش برای جامعه باشد افزود: در هر مجموعه و محله‌ای که بسیج ایفای نقش می‌کند، می‌بایست بر اساس راهبرد بوده و نقشه راه وجود داشته باشد و با هدف گذاری، برنامه‌های طرح ریزی شده عملیاتی شود.
وی اضافه کرد: کمک به ارتقای کیفی و کمی در عرصه خدمت رسانی بسیار مهم است و مجموعه کارکنان شرکت توزیع برق استان با اجرای اقدامات به هنگام و خدمات دهی به مردم، در این زمینه بسیار کوشا و موفق هستند.
شوقانی با اظهار این که خدمت شایسته به مردم با تلاش و کوشش شبانه روزی تبلور پیدا می‌کند یادآور شد: ایجاد فضای رشد و خلاقیت در فضای موجودبه ویژه در عرصه خدمت رسانی، کمک شایانی به توسعه شایسته سالاری می‌نماید.
وی تصریح کرد: خدماتی که بسیجیان انجام می‌دهند، می‌بایست به صورت هنرمندانه در اختیار آحاد مردم قرار گرفته تا درخشندگی بسیج بیش از پیش ملموس شود.
در ادامه حمید نظری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نور این شرکت، عملکرد یک ساله این پایگاه در حوزه‌های عمومی و تخصصی را تبیین نمود.
یادآور می‌شود این مراسم که با حضور موسوی زاده، مدیرعامل شرکت توزیع برق، دهرویه مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه استان، شعبانی خطیب، فرمانده حوزه مقاومت بسیج مرکزی ادارات کل و در ارتباط تصویری فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج سطح این شرکت همراه بود، از بسیجیان نمونه به اسامی؛ مهدی زمانی، رحمان شورونی، قاسمعلی ابراهیمی، حمیدعلیمحمدی، امیرغنایی و طیبه طاهرکرد و همچنین از حسین حصاری به عنوان همکار بسیجی پیشکسوت این شرکت، با اعطای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار