خدمت در سنگر سلامت از افتخارات بسیج است

فرمانده سپاه ناحیه بینالود خدمت در سنگر سلامت را از افتخارات بسیج دانست.
کد خبر: ۹۲۹۲۷۶۸
|
۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، جلسه مشترک ارزیابی اجرا و تداوم طرح هر مسجد یک سنگر سلامت در محل سالن جلسات سپاه ناحیه بینالود با حضور مسئولین شبکه بهداشت و درمان شهرستان طرقبه شاندیز و فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد.

روح اله پسندیده، فرمانده سپاه ناحیه بینالود در ابتدای این جلسه عنوان نمود:با توجه به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور پرشور بسیجیان و جوانان در میدان مبارزه با ویروس منحوس کرونا در خصوص اجرای طرح محله محور بسیج در مقابله با این عارضه بایستی هدف، قطع زنجیره انتشار این ویروس منحوس باشد تا با رویکرد آگاهی بخشی، آموزش بیماریابی، تشخیص و قرنطینه هوشمند در خانه و نیز تا جای ممکن درمان در خانه باشد.

وی ادامه داد: این طرح همزمان از ۲۰ آبان ماه در سراسر کشور به همت بسیج، ائمه جمعه و جماعات، و نظارت و هدایت تخصصی شبکه بهداشت و درمان در شهرستان بینالود نیز در حال اجرا می‌باشد.

فرمانده سپاه ناحیه بینالود تصریح کرد: خدمت در سنگر سلامت از افتخارات بسیج است.

پسندیده خاطرنشان کرد: یکی از نکات مهمی که در دستور کار پایگاه‌های مقاومت بسیج است بیماریابی، و معرفی آن‌ها به مراکز درمانی و در کنار آن ارائه خدمات بهداشتی و معیشتی است که ان شاء الله با همت و تلاش مضاعف در این زمینه می‌توان موجب قطع زنجیره انتقال این ویروس منحوس شد.

فرمانده سپاه ناحیه بینالود در انتهای جلسه از تلاش‌های خالصانه کادر درمان در بیمارستان‌ها و همچنین زحمات بی شائبه‌ی بسیجیان در سطح شهرستان، خیرین حوزه سلامت و معیشت، و تمامی ارگان‌ها و دستگاه‌های خدمت رسان که از ابتدای شیوع ویروس کرونا در تولید ماسک، بسته‌های معیشتی و ...... که تحت عنوان کمک‌های مومنانه در شهرستان بینالود همت گماشتند خالصانه تقدیر نموده و ابراز امیداواری نمودند که این خدمات ارزشمند تا ریشه کن شدن کامل این ویروس پایدار باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها