مساجد سنگر مقابله با ویروس کرونا در شهر و بخش انابد شد

فرمانده سپاه بردسکن گفت: همان‌طوری که در صدر اسلام و دوران دفاع مقدس مساجد سنگر بسیج و اعزام نیرو‌های بسیجی به جبهه‌ها بود اکنون نیز در مقابله با ویروس کرونا مساجد سنگر مقابله با کرونا شده است.
کد خبر: ۹۲۹۲۷۶۷
|
۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ علیرضا جنیدی در جلسه توجیه فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج که در محوطه باز حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) انابد برگزار شد گفت: همان‌طوری که در صدر اسلام و دوران دفاع مقدس مساجد سنگر بسیج و اعزام نیرو‌های بسیجی به جبهه‌ها بود اکنون نیز در مقابله با ویروس کرونا مساجد به‌عنوان سنگر سلامت باید نقش خود را در مقابله با ویروس کرونا به‌خوبی ایفا کند.
 
وی گفت: در این طرح که با هماهنگی کامل وزارت محترم بهداشت و سلسله‌مراتب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم اکنون در کل کشور جهت اجرا در حال ابلاغ است مساجد با همکاری روحانی و فرمانده پایگاه بسیج کارکرد خود را به عنوان سنگر سلامت در مقابله با ویروس کرونا ایفا خواهد کرد و با شناسایی افراد مبتلا به ویروس کرونا و یا شناسایی و معرفی افراد مشکوک توسط رابط سلامت به شبکه بهداشت ضمن کمک به شبکه بهداشت از مدت قرنطینه و بهبودی کامل افراد اطمینان حاصل کرده و همچنین در مدت قرنطینه به بیماران نیازمند که قرنطینه شدند کمک‌های مؤمنانه را خواهند رساند.
 
سرهنگ جنیدی گفت:فرماندهان پایگاه‌های بسیج هر چه سریع‌تر رابط بهداشت خود را به حوزه مقاومت بسیج امام رضا علیه‌السلام معرفی کنند و حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) نیز رابط بهداشت حوزه را به ناحیه معرفی و بلافاصله کار خود را آغاز کنند.
 
سرهنگ علی پورمحمد جانشین سپاه بردسکن نیز در این جلسه بیان داشت: پایگاه‌ها با تیم‌های ۲ یا سه‌نفره نسبت به ارشاد مردم و امر به معروف برای استفاده از ماسک و عدم حضور بی‌مورد در سطح شهر اقدام و به مردم هشدار‌های لازم را بدهند.
 
پورمحمد نسبت به طلاق و اعتیاد در سطح جامعه نیز هشدار داد.
 
لازم به ذکر است در این جلسه علاوه بر فرماندهان پایگاه‌ها دکتر سلیمی بخشدار انابد، اعضای محترم شورای اسلامی شهر و روحانیون محترم بخش و شهرانابد نیز حضور داشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها