خبرهای داغ:
معاون فرهنگی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: اگر عاشورا زنده و پا برجا است تنها به دلیل روایت گری خوبی که رخ داد؛ رسانه ها در موضوع 25 آبان سهم زیادی دارند.
کد خبر: ۹۲۹۲۲۹۷
|
۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ سرهنگ علیرضا منصوری ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت 25 آبان، روز حماسه و ایثار مردم اصفهان اظهار کرد: اگر عاشورا زنده و پا برجا است تنها به دلیل روایت گری خوبی که رخ داد، است و اگر در مباحث گاهی صحبت هایی شد به این دلیل است که روایت گری خوب نشده است؛ رسانه ها در موضوع 25 آبان سهم زیادی دارند.

 

معاون فرهنگی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: 25 آبان و روز بزرگداشت حماسه و ایثار اصفهان با هفته بسیج تقارن دارد؛ زمانی که به گلستان شهدای برویم بسیاری از این شهدا، بسیجی بودند و در جایی نقل بود که بالای 80 درصد شهدای اصفهان بسیجی هستند که این بحث نقش شهدای بسیجی و بسیجیان را می توانیم در ببینیم.

 

وی افزود: بسیج با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب، یک الهام غیبی بود؛ بسیج در دوران دفاع مقدس و بعد از دوران دفاع مقدس و هر کجا که کشور و نظام به مشکل برخورده است، بسیج به میدان آمده است؛ دوران دفاع مقدس، محرومیت زادیی و سازندگی، اقتصادی و جبهه مقاومت و امسال هم بحث کرونا از جمله فعالیت های بسیجیان است.

 

سرهنگ منصوری بیان کرد: با توجه به فرمایشات اخیر رهبر انقلاب در بحث کرونا یک هزار قرارگاه محله محور حافظان سلامت در سطح استان تشکیل شده است.

 

وی با اشاره به برنامه های 25 آبان بسیج در استان اصفهان تصریح کرد: برگذاری دعای ندبه بدون حضور جمعیت و زنده از شبکه یک در اصفهان، پویش عکس شهدا در محلات استان، پویش هر خانه شهید یک یادواره، برگزاری گروه های سرود پاتوقی و خیابانی و هیئت آنلاین شهدایی، راه اندازی مسابقه عکاسی و رونمایی از کتاب های «گرداب»، «ما زنده ایم»، و «مهمان مامان» از جمله برنامه های مهم در این ایام است.

 

معاون فرهنگی سپاه صاحب الزمان (عج) با بیان اینکه به نیت شهدای 25 آبان شیفت ایثار در سطح کارخانجات استان انجام می شود، خاطر نشان کرد: انعکاس خاطرات شهروندان اصفهانی از واقعه 25 آبان، پحش زاینده روایت گری در شبکه شاد، فراخوان خاطره و مقاله نویسی با موضوع رفاقت با شهدا، حرکت موتوری در روز حماسه و ایثار اصفهان از محلات به سمت میدان امام (ره) و گلستان شهدا با رعایت کامل پرتکل های بهداشتی، از جمله دیگر برنامه ها برای بزرگداشت 25 آبان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها