کرونا باز هم آرامستان‌ خلیل آباد را تعطیل کرد

گوهریان از تعطیلی آرامستان شهر خلیل آباد به دلیل افزایش فوتی‌ها خبر داد و گفت: اجرای مراسم خاکسپاری متوفیان به جهت رعایت ابلاغیه‌ها تنها با حضور تعداد محدودی از اقوام درجه یک برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۹۲۲۳۹
|
۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴
هادی گوهریان، شهردار خلیل آباد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، اظهار داشت: با افزایش فوتی‌های کرونا در خلیل آباد و بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا به منظور حفظ سلامت شهروندان و قطع زنجیره انتقال، آرامستان شهر تا پایان وضعیت قرمز، تعطیل خواهد بود.

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: آرامستان شهر خلیل آباد پیش از این با توجه به اطلاعیه‌ها و هشدار‌های بهداشتی به صورت نیمه تعطیل بود و با توجه به وضعیت بحرانی و هشدار از سوی مراجع مربوطه، تصمیم بر این شد که تا اطلاع ثانوی از حضور شهروندان و برگزاری هر گونه مراسم ترحیم در این آرامستان با حضور ماموران انتظامی ممانعت شود.

گوهریان با اشاره به اعمال محدودیت جهت حضور بستگان در مراسم خاکسپاری، تصریح کرد: اجرای مراسم خاکسپاری متوفیان به جهت رعایت ابلاغیه‌ها تنها با حضور تعداد محدودی از اقوام درجه یک برگزار خواهد شد و از حضور نفرات در این آرامستان به صورت جدی جلوگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه تجمع در آرامستان‌ها به عنوان یکی از محل‌های پر خطر ممنوع است، اذعان کرد: شرایط روحی خانواده‌های داغدار کاملا قابل درک است، ولی انتظار می‌رود شهروندان فهیم شهر خلیل آباد همانند گذشته نسبت به محدودیت‌های اعلام شده، متعهدانه و مسئولانه عمل و یاری رسان خادمین خود در شهرداری باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها