به همت هیئت محبان ریحانه النبی (س) صورت گرفت

پخت ۱۰۰۰۰ نان صلواتی در قم

به همت جمعی از خادمان هیئت محبان ریحانه النبی (س) پخت ۱۰۰۰۰ نان صلواتی در ایام میلاد پیامبر رحمت (ص) انجام شد.
کد خبر: ۹۲۹۱۱۹۶
|
۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷
پخت ۱۰۰۰۰ نان صلواتی
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، به همت خادمان هیئت محبان ریحانه النبی (س) تعداد ۱۰۰۰۰ قرص نان صلواتی به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) در نانوایی سیار مستقر در عوارضی قم تهران طبخ و توزیع شد.

به گفته رضایی، مسئول هیئت محبان ریحانه النبی برای تهیه آرد و سایر ملزومات پخت نان از نذورات خیرین هیئت و سایر اقشار مردم استفاده شده است.

گفتنی است قسمتی از این نان‌ها بعد از پخت به همراه پنیر بین مسافرین و قسمتی دیگر بین خانواده‌های تحت پوشش هیئت و خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

رضایی ضمن تشکر از بانیان این اقدام خداپسندانه گفت: بیش از دو سال است که در هر مناسبت مذهبی پخت نان نذری و صلواتی داریم که هر بار استقبال خوبی از آن شده است.

وی ادامه داد: امسال با وجود کرونا تصمیم گرفتیم این کار را کنسل کنیم، اما با مخالفت‌های زیادی رو به رو شدیم پس با جابجایی نانوایی سیار از جوار حرم حضرت معصومه (س) به عوارضی قم تهران، سعی کردیم از ازدحام و شلوغی‌هایی که سال‌های گذشته به وجود می‌آمد جلوگیری کنیم.

وی افزود: پخت نان در سال جاری روز‌های نهم و دهم ماه محرم و با نظارت بازرسان و اخذ تاییدیه‌های بهداشتی انجام شد و بعد از آن هم یکبار در ماه صفر و هم اکنون هم در روز هفدهم ربیع الاول صورت گرفته است.

رضایی در پایان خاطرنشان کرد: اول از خدا و بانیان این کار خیر تشکر و قدردانی می‌کنم که بار دیگر از اقدامات هیئت حمایت کردند و بعد هم از مردم خواستاریم دست حمایت گرشان را از سر هیئت و خادمان آن برندارند تا این اقدام تداوم یافته و بتواند گوشه‌ای از گره‌های خانواده‌های نیازمند را بگشاید.

انتهای پیام/ر/سیفی
ارسال نظرات
آخرین اخبار