خبرهای داغ:
دفتر بسیج دانشجویی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان به مناسبت 13 آبان ماه بیانیه ای صادر نمود.
کد خبر: ۹۲۹۰۱۷۳
|
۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از دهاقان، دفتر بسیج دانشجویی ناحیه مقاومت بسیج دهاقان به مناسبت 13آبان ماه روز دانش آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی بیانیه ای صادر نمود .

متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام ودرود براستاد کلاس انسانیت حضرت ختمی مرتبت خاتم انبیاء واوصیاء لنگرزمین وزمان حصنِ حصینِ نبوت محمدمصطفی صل الله علیه وآله،سلام ودرودبر مولاو مقتدایمان حضرت ولی عصر عج الله تعالی فرجه والشریف ونائب برحقش امام خامنه ای،درود بی پایان بر روح ملکوتی امام راحل و عظیم الشأن وسلام بر شهیدان راه حق از صدراسلام تاکنون شهدای دفاع مقدس،36 هزار شهید دانش آموز،شهدای مدافع حرم وامنیت وشهدای سلامت وسلام ویژه بر روح سید الشهدای مدافعین حرم سردار دلها حاج قاسم سلیمانی ومجاهد بزرگ ابومهدی المهندس.

درابتدای کلام جسارت وگستاخی ایادی صهیونیست جهانی در توهین به پیامبرعزیز اسلام را محکوم می کنیم.رییس جمهور هتاک فرانسه بداند نورهدایت محمدی با این گونه توهین ها وبی ادبی ها به بهانه ازادی بیان خاموش نخواهد شد و انقریب است که به مدد الهی ومجاهدت آزادمردان عالم ورهروان مکتب ناب اسلام محمدی بساط ظلم وستمتان برچیده خواهدشد.  

ملت شریف ایران اسلامی یادتان هست زمانی که دژخیمان نمرود صفت برای پاره پاره کردن پیکر حقانیت انقلابی ایران اسلامی شمشیردرکف صدامیان نهادند تا بنیان کلام حقی که پیرخمین برای یارانش از سرزمین توحید به ارمغان اورده بود را از ریشه برکنند؟یادتان هست جلاد های شیک پوش کاخ های سرخ وسفید چگونه نقاب تزویرشان به پایمردی پهلوانانی مردتراز افسانه های شاهنامه از صورتشان کنار رفت؟همگان دانستند حقوق بشر غربی بدون خدا ونبرد برای خلق بی خدا که از حنجرۀ منادیان غرب وشرق عالم بر می خواست؛بهانه ای برای چپاول وبردگی ملتها بود.

ملت سلحشور ایران عزیز یادتان هست که چگونه ابرهه ها اسیر ابابیل قدسی خمینی کبیر گشتند آنان که امده بودند بمانند رفتند که دیگر برنگردند.

یادتان هست سِحر دجال غرب راکه کمر براضمحلال جان وروح آدمیان بسته بودوهمچنان برآن صراط باطل می تازد.

یادتان هست چه گردنه هایی که باخون دل در فتح قله های افتخار وعزت این کهن سرزمین ایمانی فتح شد؟

 یادمان باشد وفراموش نکنیم مادرانی که هنوز چشم براه فرزندانشان دیده به در دوخته اند.

یادمان باشد که چگونه پیکرارباً اربای حججی ها وسلیمانی ها وابومهدی ها وعمادها برخاک وطن وخاک ایمان ساییده است.

 یادمان نرود از کجا شروع کردیم و به کجا رسیده ایم.کجاهستند عربده کشان مست از پول وثروت ملتها که جرات به تهدید ایران وایرانی یا هر مسلمانی که مااراده به حمایت از او داشته باشیم بکنند.خونخوارن جهان چه خوب فهمیده اند که این کلمات رجز احساسی از سرهیجانات جوانی نیست، عین حقیقت تاریخی است که بر مدارمستضعفان ورق خورده است.خلیج همیشه فارس آیا برخود نبالیدی آنگاه که لاشه پهباد فوق پیشرفته گلوبال هاک را در قعر ابهای نیل گونت یافتی؟ به فرزندانت ببال که دوران ذلت وخواریت گذشته،مابرهر آن کسی که گوشه چشمی به قطرات مرواید گونه ات نظربد داشته باشد البته ضربه خفیف مغزی وارد می کنیم.

یادتان هست چگونه اعتماد به گرگ صفتان،برجام را نافرجام ساخت.

 یادتان هست که ارسال سیگنال ذلت نه تنها احترام برایمان نیاوردکه دندانهای از حقد وکینه علیه این  سرزمین بیشتر به هم فشرده شدوتحریمای ظالمانه از قبل بیشتر شد.یادمان باشد که دشمن همیشه دشمن است.ودشمن می داند که باید دشنه در قلبمان فرو کند هرچند به تزویرونیرنگ برای تعامل پراکنیمان لبخندتحویلمان دهد.

واینک در هماوردی دیگرکه تروریست های طاغوتی در جنگ ناجوانمردانه اقتصادی سفره مردم را نشانه رفته اندوالبته ضعف مدیرانی که مرد روزهای سخت نیستند وفرزند عافیت اندپازل دشمن را تکیمل کرده است. با کولباری از افتخار گام هایمان را محکم تر ازهمیشه برمی داریم.تجربه اندوخته ایم افتخار کرده وراهپیموده ایم.آن نهال نوپا به درختی تناور بدل گشته است که هیچ طوفانی حتی یارای خم کردن شاخه هایش را هم ندارد.که ما استاد تبدیل کردن تهدیدها به فرصت هاییم.

گام بعدی گام عدالت خواهی،گام ایستادگی،گام خسته نشدن،گام امید به آینده برای رهروان حق است.وگام دفن کردن مکاتب مادی که امتحان خویش را دربه زوال کشیدن عموم بشربه کرات پس داده اندواین گام دوم انقلاب است.

ما دانشجویان در سنگرعلم ودانش وبصیرت ودر میثاق با یاران شهیدمان کمر همت برای رسیدن به قله های افتخار و فتح ناممکن ها می بندیم.

انچه برای توشه دراین راه پرزحمت اما پر افتخار وپیروز باید اندوخته شود این است که برای فتح قله های دیگر به حکم عقل وشرع از کمک ویاری استکبار خود را بی نیاز بدانیم که جریان سلطه هدفی جز به استضعاف کشیدن ملت ندارد واین راه ورسم فرعونیان است. مسئولین بدانند که راه مبارزه با باباطل راه شجاعت،جهاد،اعتماد به سنت های الهی وعقلانیت انقلابی است آلوده شدن به زخارف دنیوی بیراهه ای بیش نیست که دیگربار ملت را به مسلخ جلادان تزویز خواهد برد.ما به چشم دیده ایم شیک پوشان جلاد جهانی بقای خودرا در قربانی کردن بشریت می بینند هر چند با شمشیر حقوق بشر به اوردگاه امده باشند.

راه انقلاب نسیمی است از جنس عقل و شرع که از حنجر عاقلان ومبارزان وعالمان روزگار، امام خمینی کبیر ونایب فرزانه وبرحقش امام خامنه ای عزیز بر جان ملت دمیده شده است این راه، راه سعادت،نجات وپیشرفت ورفاه ایران عزیز وهمه مستضعفان عالم است.

وما براین بیعت سلیمانی پرور مانده ایم ومی مانیم و خواهیم ماند.  

این همه گفتیم ولیک اندر بسیج            بی عنایات خدا هیچیم هیچ......صلوات

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها