خبرهای داغ:
مسئول بسیج اساتید سپاه آذربایجان شرقی:

امروز امت اسلامی بیدارتر از همیشه است

مسئول بسیج اساتید سپاه آذربایجان شرقی گفت: امروز امت اسلامی بیدارتر از همیشه بوده و دنیا مشاهده کرد که رئیس جمهور فرانسه در روزهای اخیر مجبور به عقب نشینی از حرف‌هایش شد.
کد خبر: ۹۲۸۹۹۴۲
|
۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، احمد بیضائی در  تجمع دانشجویان دانشگاه‌های تبریزکه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد افزود: مردم غیور تبریز هیچگاه اهانت به پیامبرشان را نپذیرفته و نخواهند پذیرفت.

وی ضمن محکومیت رفتار رئیس جمهور فرانسه و همچنین نشریه هتاک فرانسوی افزود: امروز امت اسلامی بیدارتر از همیشه بوده و دنیا مشاهده کرد که رئیس جمهور فرانسه در روزهای اخیر مجبور به عقب نشینی از حرف‌هایش شد.

بیضائی همچنین به پیام رهبر انقلاب به جوانان فرانسوی اشاره کرد و افزود: نکته قابل اشاره‌ای که رهبر انقلاب در همان چند سطر پیام خود به جوانان فرانسوی اشاره کردند پرداختن به بحث هولوکاست بود و اینکه چرا غرب سئوال در مورد هولوکاست را جرم می‌داند.

دانشجویان دانشگاه‌های تبریز عصر امروز با تجمع در مقابل نمایندگی شمال‌غرب وزارت امور خارجه در این شهر اهانت رییس جمهور فرانسه به پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) را محکوم کردند.

این تجمع با قرائت بیانیه‌ای توسط یکی از دانشجویان بسیجی و همراه با شعارهای تجمع کنندگان در محکومیت این حرکت موهون به پایان رسید.

ارسال نظرات