مدیر عامل بنیاد تعاون کل سپاه :

گروه‌های جهادی آبروی نظام را تقویت کردند

مدیر عامل بنیاد تعاون کل سپاه در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محمد بلباسی از شهدای کربلای خان طومان گفت:گروه‌های جهادی آبروی نظام را تقویت کردند.
کد خبر: ۹۲۸۶۳۹۶
|
۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴
گروه‌های جهادی آبروی نظام را تقویت کردند
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، مراسم بزرگداشت  شهید مدافع حرم حاج محمد بلباسی با حضور خانواده معظم این شهید والامقام، سردار مجید خراسانی مدیرعامل بنیاد تعاون کل سپاه و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی به همت سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا در مزار این شهید والامقام واقع در گلزار شهدای امامزاده سید ملال شهرستان قائم شهر برگزار شد.

سردار خراسانی مدیرعامل بنیاد تعاون کل سپاه در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی، با اشاره به اینکه شهید بلباسی، راه صدساله را یک شبه طی کرده است، گفت:شهدای مدافع حرم مسیر را درست انتخاب و به موقع عمل کردند.

مدیرعامل بنیاد تعاون  سپاه پاسداران  به تعداد گروه‌های جهادی، اشاره کرد و افزود:‌دشمنان فتنه گر داخلی فکر می‌کردند که انقلاب با این فتنه‌ها سرنگون خواهد شد، اما در آن دوره ها که گروه‌های جهادی کمتر از ۴۰ گروه بود،و شهید بلباسی هم جز گروه جهادی دانشجویی بود، امروز صد‌ها گروه جهادی آبروی نظام را تقویت کردند.

سردار خراسانی با بیان اینکه این انقلاب، انقلاب نسل اول نیست، ادامه داد:‌این انقلاب نسل‌ها را بهم وصل خواهد کرد.
 

مدیرعامل بنیاد تعاون سپاه پاسداران اضافه کرد:‌بخاطر خیانت رییس جمهوری در اوایل انقلاب  روحیه یاس و ناامیدی در کشور حاکم بود، فتنه گران در اوایل انقلاب تزشان این بود که باید ولایت را بزنیم، ولایت فقیه را به وکالت فقیه و بعد تشریفاتی تبدیل می‌کنیم.

سردار خراسانی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که اصل انقلاب به جایی که بخواهد برسد، خواهد رسید، خاطرنشان کرد:تمام نسل های شهید مثل حلقه های بهم پیوسته متصل به حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام)  هستند.
 
مدیرعامل بنیاد تعاون سپاه پاسداران  با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ،انقلاب حسینی است، افزود:‌شهدای مدافع حرم یک زنجیره بهم پیوسته به سیدالشهدا( علیه السلام) و ان شاء الله به امام زمان( اروحناه له فداه) نیز وصل هستندلذا در این زنجیره  فاصله ای بین آنها  نیست.
 
به گفته سردار خراسانی انقلاب یک حرکت پیوسته است و مقطعی نیست.
 
مدیرعامل بنیاد تعاون سپاه پاسداران درادامه به ظرفیت استان مازندران هم اشاره کرد و یادآور شد: درتاریخ ائمه( علیهم السلام) نگاه کنیم حکومت ناب شیعه  در مازندران و دیار علویان برپا شده است.
 
سردار خراسانی مازندران را از مناطقی که به اسلام خدمات زیادی کرد ،برشمرد و با اشاره به شهدا گفت:‌شهدا باب الحوائج بوده و شهدای گمنانی که دارای مراتب و مقام هستند.
 
 
مدیرعامل بنیاد تعاون سپاه پاسداران با تصریح بر اینکه شهدا ما را فراموش نخواهند کرد، اضافه کرد:‌ ما آزاده شده اباعبدالله الحسین(علیه السلام) هستیم لذا شهادت حادثه نیست، شهادت یک انتخاب دوطرفه است که یک طرف آن خداست و یک طرفه آن شهید است.
 
 
انتهای پیام/
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار