یادداشت/

این چشم ها هنوز منتظرند

پدر شهیدی که خودش شاهد غرق شدن جگر گوشه اش در اروند بود، حال تمام این صحنه‌ها سالهاست جلوی چشمانش تصویر نمایی می‌کند.
کد خبر: ۹۲۸۵۹۳۸
|
۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، مقداد ذبیحی،خادم الشهدا -  آیت الله معلمی پدر دو شهید که سالهاست منتظر بازگشت پیکر فرزندش غلامعلی از آب‌های اروندوحشی است.پدر شهیدی که با گل‌هایی به دست به استقبال شهید مدافع حرم محمد بلباسی آمده بود.
 
این چشم ها هنوز منتظرند
 
شاید با خودش گفته" محمد هم جای پسرم غلامعلی"چه فرقی می‌کند، امروز برای پسرم وبه یاد گم گشته ام از شهید محمد بلباسی استقبال می‌کنم.
 
به گفته خودش، غلامعلی جثه کوچک اماروح بزرگی داشت، با اراده و مصمم بود، اما آب ارونداو را از وی به امانت گرفت شاید پیکرش روزی مانند محمد باز گردد.
 
پدر شهیدی که خودش شاهد غرق شدن جگر گوشه اش در اروند بود، حال تمام این صحنه‌ها سالهاست جلوی چشمانش تصویر نمایی می‌کند.
 
غلامرضا هم پسر درسخوان ومحصل دبیرستانی بود که پس از سه بار مجروحیت، پزشکان اورا از کار افتاده معرفی کردند، اما به بهانه تسویه حساب سر از خط مقدم درآوردوهمانجا در اثر ترکش خمپاره به شهادت رسید.و حالا ، حال و روز همه خانواده‌های شهدا چنین است.با آمدن پیکری از شهدا دلشان به جوشش می‌افتد، اما اراده آهنین و اعتقادات قلبی شان به ولایت، آرام بخش قلب شکسته شان است.
صبر زینبی که می‌گویند را می‌شود در روحیه همسر شهید محمد بلباسی، روحیه انقلابی را درمادر شهید محمود رادمهر و خانواده شهیدان رجایی فر، حاجی زاده و عابدینی دید ومردم با استقبال گرمی که از پیکر‌های بازگشته از کربلای خانطومان کردند، نشان داد که همچنان پای درس و مکتب شهدا که برگرفته از مکتب سرخ حسینی است ایستاده اند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها