بسیج نماد توانمندی‌های علمی باشد

نشست معنویت‌افزایی بسیجیان شهر بوشهر در حسینیه عاشقان ثاراالله این شهر و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله فیزیکی برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۵۴۱۲
|
۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، نماینده، ولی فقیه در استان اردبیل در این نشست تمامی جوانان بسیجی را به داشتن چهار اصل تربیتی توصیه کرد و گفت: اصول اعتقاد، اخلاق، علم و بصیرت از شاخصه‌های اصلی برای تربیت و رشد جوان بسیجی است که تمامی بسیجیان را به رعایت آن سفارش می‌کنم.
آیت الله سید حسن عاملی اظهار کرد: اولین اصل زندگی یک جوان، مسئله توحید یعنی همان اصل اعتقاد است که در حساس‌ترین و پیچیده‌ترین بحران‌های زندگی فرد، فریادرس او است.
وی اخلاق و داشتن سعه صدر را دومین شاخصه هر جوان بسیجی دانست و تمامی بسیجیان را به داشتن شخصیت اخلاقی سفارش نمود.
امام جمعه اردبیل افزود: سومین شاخصه یک جوان، داشتن علم و دانش و ارائه آن در راه خدمت به پیشرفت جامعه است که بسیج نماد توانمندی‌های علمی است.
ایشان تمامی پایگاه‌های بسیج را خواستگاه پرورش بسیجیان مجهز به سلاح علم و تقوا دانسته و اشاراتی نیز به گذشته تاریخ ایران در خصوص نداشتن سلاح علم و پیامد‌های آن در تاریخ اظهار داشتند.

شاخصه چهارم و بصیرت از دیدگاه وی تکمیل کننده تمامی شاخص‌های جوانان بسیجی بوده و با توجه به وجود داشتن جنگ اقتصادی کنونی، ایشان بصیرت داشتن و شناخت تشخیص صحیح و درست را در راستای تقویت بینش و بصیرت افراد دانسته و تمامی بسیجیان را به ارتقای سطح بینشی و بصیرت خود سفارش نمودند.

در پایان برنامه که مصادف با ایام عزاداری دهه آخر صفر بود، بسیجیان با مداحی برادر بسیجی محمد شنبدی به عزاداری پرداختند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار