فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بینالود:

خدمت سربازی را جزئی از مراحل زندگی خود بدانیم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بینالود گفت: اگر خدمت سربازی را جزئی از مراحل زندگی خود بدانیم به هیچ وجه گذران این دوران برای ما سخت و بی مفهوم نخواهد بود.
کد خبر: ۹۲۸۴۳۳۷
|
۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ دوم پاسدار روح اله پسندیده طی نشست صمیمی با سربازان این رده عنوان نمود: انسان بطور فطری یک موجود هدفمند آفریده شده و لذا اگر در طول زندگی خود بر اساس فطرتمان سعی کنیم که هدفمند باشیم دیگر در کلیه عرصه‌های زندگی خود احساس پوچی نداشته و بقول معروف باری به هر جهت نخواهیم بود.

وی افزود: دوران خدمت سربازی هم از این قاعده مستثنی نیست و لذا اگر خدمت سربازی را جزئی از مراحل زندگی خود بدانیم به هیچ وجه گذران این دوران برای ما سخت و بی مفهوم نخواهد بود.

پسندیده ادامه داد: اگر در طول خدمت سربازی خود هدفمند باشیم نه فقط گذران این دوران برای ما سخت و بی مفهوم نخواهد بود بلکه برعکس، باعث پیشرفت و شکوفایی بیشتر استعداد‌های ما خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه بینالود باذکر مثالی تصرح کرد: وقتی یک سرباز در حین پست نگهبانی بر روی دکل دیدبانی می‌باشد چه در سرما، گرما و شرایط سخت می‌تواند با تداوم ذکر و حمد الهی، مرور و ذکر آیات قرآن کریم، تفکر در آفرینش هستی و... در ذهن خود هم یک کار معنوی و خداپسند انجام داده باشد که پاداش اخروی فراوان دارد و هم در عین حال از خواب آلودگی و سخت گذشتن مدت شیفت خود جلوگیری نماید.

وی خاطرنشان کرد: سعی کنیم در طول خدمت سربازی، قانونمدار و منظم باشیم، زیرا این دوران یک تمرین مهم برای زمان پس از سربازی ما هست که اگر آن را درست انجام دهیم در آینده نیز پخته و سنجیده عمل خواهیم نمود.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه توسط فرمانده سپاه ناحیه بینالود به ابهامات و سوالات برادران وظیفه پاسخ داده شده و ایشان برای سلامتی و موفقیت روزافزون برادران سرباز در طول زندگی آن‌ها آرزوی موفقیت نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها