با حضور معاون بسیج مساجد و محلات سپاه امام رضا (ع)؛

اولین نشست تربیت تعالی فرماندهان پایگاه‌های بسیج سپاه ناحیه حر مشهد برگزار گردید

اولین نشست مقدماتی تربیت تعالی ویژه فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران سپاه ناحیه حر مشهد در فرهنگسرای قرآن و عترت برگزار گردید.
کد خبر: ۹۲۸۴۳۳۶
|
۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، نشست تربیت تعالی فرماندهان پایگاه‌های خواهر سپاه ناحیه حر مشهد با رویکرد توجیه ماموریت‌های پایگاه‌ها و همچنین فعال سازی پایگاه‌های راکد و نیمه فعال برگزار گردید.

در این نشست که با حضور حجت الاسلام فریور معاون بسیج مساجد و محلات سپاه امام رضا (ع)، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حر مشهد و جمعی از معاونین این ناحیه برگزار گردید، باخرد راوی ۸ سال دفاع مقدس به بیان شجاعت‌ها و رشادت‌های شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم و سبک زندگی جهاد گونه آن‌ها پرداخت.

در ادامه این نشست، فرمانده سپاه ناحیه حر مشهد به ماموریت‌های اصلی پایگاه‌های مقاومت بسیج اشاره کرد و گفت:: این ماموریت‌ها مبتنی بر رویکرد مهمی همچون شبکه سازی قوی مدیرتی می‌باشد و اقداماتی از قبیل: تشکیل هیئت اندیشه ورز، تشکیل شورای پایگاه، شناسایی ظرفیت‌های محله و اشراف کامل بر محله و مسئله شناسی مانند طلاق، اعتیاد و اشتغال در این زمینه لازم است

سرهنگ پاسدار مهدی زراعتخواه در ادامه نیز به ماموریت‌هایی که مقام معظم رهبری از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج دارند اشاره کرد و گفت: بایستی خدمات گسترده بسیج هنرمندانه به اطلاع عموم مردم رسیده شود که شامل: بسته‌های معیشتی، توزیع جهیزیه، توزیع پوشاک و همچنین خدمات سازندگی و محرومیت زدایی می‌باشد.

حجت الاسلام فریور معاون بسیج مساجد و محلات سپاه امام رضا (ع) نیز در این نشست به ماموریت اصلی پایگاه‌های بسیج اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین ماموریت‌های پایگاه‌های مقاومت، بسیج سازی می‌باشد و این موضوع را برای فرماندهان پایگاه‌ها تشریح کرد و افزود: پایگاه مقاومت باید از ظرفیت محله و مردم جهت خدمت به خود مردم استفاده کند.

گفتنی است در پایان این نشست، میثاق نامه‌ای توسط فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهر سپاه ناحیه حر مشهد امضا گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها