امروز در اوج بیداری اسلامی ملت های منطقه هستیم

معاون سیاسی سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر گفت: قطعا جریان مقاومت اسلامی و جبهه بزرگ مقاومت جهان اسلام قدرتمندتر از گذشته به سمت نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی و دفاع از آرمان قدس عزیز حرکت خواهد کرد.
کد خبر: ۹۲۸۲۸۵۹
|
۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳

امروز در اوج بیداری اسلامی ملت های منطقه هستیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، محمد رضایی در همایش بسیج حقوقدانان سپاه استان گفت: امروز آمریکا در بالاترین سطح چالش، تنش داخلی و تشدید شکاف‌های سیاسی_اجتماعی و اعتراضی در درون خود مواجه هست، همچنین در بیرون از کشور خود نیز دچار نوعی ابهام در تاثیر گذاری به عنوان یک قدرت جهانی مواجه شده است که البته این‌ها را می‌توان از نشانه‌های افول قدرت آمریکا در برابر سایر قدرت‌ها از جمله انقلاب اسلامی محسوب کرد.
 
رضایی افزود: کار افول قدرت آمریکا به آنجا رسیده است که ترامپ برای نشان دادن موفقیت خود در سیاست خارجی، سعی کرده است با فشار به برخی کشور‌های مرتجع منطقه آن‌ها را پای معامله برقراری ارتباط رسمی با رژیم نامشروع صهیونیستی بکشاند که البته این اقدام سخیف بامحکومیت ملت‌های مسلمان از جمله مردم همین کشور‌ها مواجه شده است.
 
معاون سیاسی سپاه امام صادق علیه السلام اظهار داشت: پیش بینی میشود همانطور که خیانت انور سادات به جهان اسلام برایش عاقبت خوبی نداشت معامله گران با رژیم صهیونیستی نیز عاقبتی بهتر از این پیدا نخواهند کرد، در واقع خشم مردم مسلمان و آزاده همین کشور‌ها، خائنین به آرمان فلسطین و قدس را در آینده‌ای نچندان دور پای میز محاکمه خواهد کشید.
 
وی تصریح کرد: سران کشور‌هایی که در جهان اسلام به آرمان مسلمانان خیانت کنند عاقبت خواهند فهمید همین آمریکا و همین رژیم غاصب صهیونیستی در موقع نیاز بدترین ضربه را به آن‌ها خواهند زد، زیرا اساسا تاریخ ثابت کرده است خائنین به ملتی عاقبت شوم خواهند داشت و حتی دشمنان نیز بعد از استفاده، آنها را همچون دستمال سیاهی دور خواهند انداخت.

رضایی با اشاره به سابقه‌ی این خیانت‌ها در برقراری روابط با رژیم کودک کش صهیونیستی بیان کرد: اینکه برخی سران کشور‌های مرتجع منطقه سیاست بقا خود را با توسل به قدرت آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی بسته اند دوری نخواهد پایید که متوجه این اشتباه سخت و جبران ناپذیر خود خواهند شد و البته آن زمان دیگر برایشان بسیار دیر خواهد بود.
 
سخنران این مراسم ادامه داد: زیرا اساسا این دو رژیم خون آشام اعتقادی به توافقات و تعهد‌ها ندارند و آنچه برایشان مهم هست رسیدن به منافع ظالمانه خودشان و بعد از رسیدن به این منافع نزدیکترین متحدان خود را هم سخت قربانی می‌کنند، نگاهی به سرنوشت متحدان دیروز آمریکا در جهان اسلام نظیر قذافی در لیبی، صدام حسین در عراق، حسنی مبارک در مصر، بن علی در تونس و برخی رهبران وابسته مفلوک دیگر موید این نکته است.
 
معاون سیاسی سپاه تاکید کرد: امروز در اوج بیداری اسلامی ملت‌های منطقه، این رفتار خباثت آمیز برخی رهبران مرتجع منطقه باعث فوران کردن موجی جدید از مقاومت اسلامی در برابر صهیونیسم و استکبار جهانی با محوریت انقلاب اسلامی خواهد شد که البته این موج بزودی تاثیر خود را در تغییر اجباری برخی معادلات فعلی خائنانه برخی سران کشور‌های عربی اسلامی نشان خواهد داد و قطعا جریان مقاومت اسلامی و جبهه بزرگ مقاومت جهان اسلام قدرتمندتر از گذشته به سمت نابودی این رژیم اشغالگر و دفاع از آرمان قدس عزیز حرکت خواهد کرد.
 
پایان خبر/
ارسال نظرات
آخرین اخبار