خبرهای داغ:
معاون سياسي سازمان بسيج؛

جريان تحريف به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوري اسلامي است

معاون سياسي سازمان بسيج با اشاره به فعاليت جريان تحريف در کشور گفت: جريان تحريف به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوري اسلامي است.
کد خبر: ۹۲۸۲۵۵۵
|
۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، دکتر قاسم حبیب زاده معاون سیاسی سازمان بسیج در کارگاه مهارت افزایی هادیان و مروجان سیاسی بسیج در سپاه قائم آل محمد (عج) استان با اشاره به فعالیت جریان تحریف در کشور گفت: امروز جریان تحریف به دنبال نشان دادن آدرس‌های غلط به جامعه برای حل مشکلات در جامعه است و متاسفانه جامعه به مرحله‌ای رسیده که کم کم این آدرس‌های غلط در حال اثرگذاری می‌باشند.
وی با اشاره به ارائه راه حل‌هایی غلط برای حل مشکلات در کشور از سوی جریان تحریف تصریح کرد: ایران اسلامی اگر مسیر سازش با نظام سلطه را که جریان تحریف ترسیم می‌کند پیش گیرد، سرنوشتی به مراتب بدتر از لیبی در انتظار کشور است.
معاون سیاسی سازمان بسیج با اشاره به برنامه‌های دیگر جریان تحریف در کشور اظهار داشت: مسیر دیگری که جریان تحریف به دنبال آن است، ضایع کردن توانمندی‌های کشور است.
حبیب زاده در پایان افزود: جریان تحریف امروز به دنبال خسته کردن تصمیم سازان کشور و ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی ایران است و امروز برای مقابله با این جریان به دنبال روش‌های موثر در کشور هستیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار