تجلیل از سربازان نمونه شهرستان فارسان در هفته دفاع مقدس

به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس مراسم فرهنگی روز سرباز در شهرستان فارسان برگزار و از سربازان نمونه سپاه ناحیه فارسان تجلیل شد.
کد خبر: ۹۲۷۸۵۳۵
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛هرساله دومین روز از هفته دفاع مقدس را به نام سرباز نامگذاری می کنند و در آن از سربازان شهیدی که در راه دفاع از میهن جانفشانی می کنند تجلیل و یادشان را گرامی میدارند. سپاه ناحیه فارسان در روز سرباز با اجرای یک برنامه فرهنگی برای سربازان از زحمات ایشان قدر دانی  و از سه نفر از سربازان نمونه تجلیل به عمل آوردند.

سرهنگ پاسدار حمید یزدانی فرمانده سپاه ناحیه فارسان در این خصوص گفت: به مناسبت فرا ریدن هفته دفاع مقدس و در دومین روز از این هفته پر شکوه که به نام سرباز نامگذاری شده بر آن شدیم تا به زحمات سربازان میهن احترام بگذاریم و از آنها تقدیر کنیم و در همین راستا نیز از سه نفر از سربازان نمونه به رسم ادب تجلیل شد.

وی گفت: جوانان عزیز کشور که به لباس سربازی مفتخر می شوند به راستی سرمایه های کشور عزیزمان هستند که این امنیت و اعتبار ما بدون زحمات این دلاورمردان به دست نمی آمد. ما در طول مدت خدمت این عزیزان در تلاش هستیم تا در کنار وظایف آنها با برگزاری دوره های مختلف آموزشی نظیر آموزش مکانیکی، زنبور داری، کشت قارچ و... توسط اساتید مختلف که از فنی و حرفه ای و.... به ما معرفی می شوند آنها را برای ورود به جامعه آماده تر کرده و در حد توان زمینه اشتغال را نیز برای ایشان فراهم نماییم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار