خانواده‌های شهدای حوزه سلامت آمل تجلیل شدند؛

عسگری: مردم آمل ۲۴ میلیارد ریال به جبهه سلامت کمک کردند

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و به همت بسیج جامعه پزشکی وسلامت شهرستان آمل از خانواده شهدای حوزه سلامت و تعدادی از پزشکان جهادی و نیروهای داوطلب بسیجی حوزه خدمات درمانی تجلیل شد.
کد خبر: ۹۲۷۸۴۵۵
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷

عسگری: بسیج جامعه پزشکی ۲۴ میلیارد ریال به جبهه سلامت کمک کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و به همت بسیج جامعه پزشکی وسلامت شهرستان آمل از خانواده شهدای حوزه سلامت و تعدادی از پزشکان جهادی و نیروهای داوطلب بسیجی حوزه خدمات درمانی تجلیل شد.

در این مراسم که در سالن همایش‌های سپاه ناحیه آمل برگزار شد، از ۵ تن از خانواده شهید حوزه سلامت، ۳ پزشک فعال حوزه جهادی و ۱۲ نفر از نیروهای جهادی حوزه سلامت که در ۷ ماه از شیوع بیماری کرونا خدمات رایگان به شهروندان آملی ارائه کردند، تجلیل شدند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آمل  در این مراسم با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی و سلامت شهرستان آمل از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از ۱۰ مرحله چندین هزاربسته معیشتی به نیازمندان شهرستان توزیع کرده است، گفت: بسیج جامعه پزشکی و سلامت شهرستان آمل طی این مدت بیش از ۲۴ میلیارد ریال در قالب کمک‌های اهدایی خیران و مردم شهرستان آمل  صرف مقابله با بیماری کرونا ونیز کمک به مدافعان سلامت دراین شهرستان شد.

سرهنگ جابر عسگری افزود: این کمک‌ها به همت خیران و مردم نوع دوست شهرستان آمل در چند مرحله درقالب تهیه بسته‌های معیشتی وخرید تجهیزات بهداشتی برای بیمارستان‌های دولتی و خصوصی شهرستان آمل و شهرهای همجوار ونیز کمک به کادر درمانی ومدافعان سلامت شهرستان تهیه و توزیع شد.

فرمانده سپاه آمل، توزیع بیش از ۸ هزار عدد کیت تشخیصی، کپسول‌های اکسیژن ساز، تهیه بیش از ۲ هزار بسته معیشتی، هزار عدد گان، ۵۰۰ عدد شیلد، بیش از ۵ هزار عدد ماسک به همراه توزیع چندین دوره غذای گرم و انواع نوشیدنی برای مدافعان سلامت در سطح بیمارستانها ومراکز درمانی شهرستان را از دیگر خدمات بسیج جامعه پزشکی و سلامت این شهرستان درایام کرونایی بیان کرد.

عسگری  همچنین به فعالیت بیش از ۲ هزار و ۱۷۴ نفر در طرح قرارگاه پدافند زیستی و پشتیبانی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بسیج جامعه پزشکی و سلامت آمل اشاره و اضافه کرد: این تعداد به عنوان پزشک متخصص، پزشک عمومی، پرستار، کمک بهیار، خدماتی درسطح بیمارستانها ومراکز درمانی مشغول فعالیت و خدمات رسانی به بیماران کرونایی هستند.

فرمانده سپاه ناحیه آمل، با بیان اینکه خدمات بسیج جامعه پزشکی شهرستان آمل درطی این مدت علاوه بر شهرستان آمل برحسب ضرورت و شرایط خاص شهرهای اطراف نیز خدمات خود را با اعزام نیرو و تجهیزات مورد نیاز پشتیبانی کرده بود، تاکید کرد: تلاش مجموعه بسیج جامعه پزشکی وسلامت شهرستان آمل در راستای پیشگیری، کنترل و آموزش تا زمان ریشه کنی و از بین رفتن این ویروس ادامه خواهد داشت.

عسگری: بسیج جامعه پزشکی ۲۴ میلیارد ریال به جبهه سلامت کمک کرد

عسگری: بسیج جامعه پزشکی ۲۴ میلیارد ریال به جبهه سلامت کمک کرد

عسگری: بسیج جامعه پزشکی ۲۴ میلیارد ریال به جبهه سلامت کمک کرد

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار