خبرهای داغ:

تلاش در جهت انتقال صحیح مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بین الحرمین شاهرود گفت: امروز مسئولیت و وظیفه ما تلاش در جهت انتقال صحیح مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان انقلاب است.
کد خبر: ۹۲۷۸۴۳۹
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
تلاش در جهت انتقال صحیح مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوانمحمد ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود از برگزاری برنامه‌های فرهنگی بمناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار کرد: بزرگداشت هفته دفاع مقدس یادآوری و مرور مداوم و مستمر آن غنای فرهنگی است که در یک دوره سخت هشت ساله برای کشور ما بدست آمده و می‌تواند پشتوانه عملی و نظری استواری برای آینده این ملت باشد.
مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود افزود: امروز مسئولیت و وظیفه ما تلاش در جهت انتقال صحیح مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان انقلاب است.
وی در ادامه بیان کرد که امسال با توجه به فرارسیدن ماه صفر و هفته دفاع مقدس برنامه‌های فرهنگی، تبلیغی از سوی این موسسه فرهنگی در سطح شهرستان ازجمله برگزاری کارگاه روایتگری، برگزاری ایستگاه فرهنگی و صلواتی، برگزاری نمایشگاه فرهنگی، دیدار با خانواده شهدا، شرکت در مراسمات هفته دفاع مقدس، اکران فیلم‌های مربوط به دفاع مقدس، برگزاری مسابقه فرهنگی در این زمینه، برگزاری مسابقات ورزشی فضای مجازی و جلسه قرآن و سخنرانی و اهداء بسته‌های فرهنگی و توزیع و اهداء بسته‌های غذایی و مواد بهداشتی در قالب طرح باران همدلی برگزارخواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار