مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خواف:

تجمل گرایی سبب افزایش سن ازدواج شده است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خواف بیان کرد: یکی از اسیب‌های که در زندگی وعصر امروز وجود دارد مسئله تجمل گرایی در جامعه و خانواده‌هاست که سبب افزایش سن ازدواج در جوانان شده است.
کد خبر: ۹۲۷۳۸۲۸
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛حجت الاسلام عبدالهی در مراسم اهدای  ۲۷۳ سری جهیزیه به زوجین نیازمند که با حضور مسئولین ادارات و نهاد‌ها در خواف برگزار شد، اظهار داشت: یکی از اسیب‌های که در زندگی وعصر امروز وجود دارد مسئله تجمل گرایی در جامعه و خانواده‌ها می‌باشد به نحوی که خیلی از دید و بازدیدها کمرنگ شده است و عمل به توصیه دین که همان صله رحم هست کمتر انجام می‌شود.
 
وی افزود: متاسفانه یکی از اسیب‌های این تجمل گرایی افزایش سن ازدواج می‌باشد و یا به تاخیر انداختن مراسم عروسی زوجین که اسیب‌های خاص خودش را در پی دارد.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خواف بیان داشت: آن چیزی که زندگی انسان‌ها را می‌سازد حاکم کردن خداوند در زندگی می‌باشد نه کم یا زیاد بودن جهزیه.
 
وی در ادامه خاطر نشان کرد:  این برنامه‌های سپاه نمادی است برای اینکه نشان دهد با چند قلم کالای اساسی می‌توان زندگی ساده‌ و  پرثمر و پر نتیجه‌ای همچون زندگی زوجین نمونه عالم تشکیل داد مانند زندگی امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) که با زندگی و جهیزیه آسان و بدون تجمل شخصیت‌هایی، چون امام حسن(ع) و امام حسین(ع) از این زندگی پدیدار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها