خبرهای داغ:
عضو موسسه سیره الشهدا قم:

ایمان؛ شرط اول قدم مجاهدت در راه خداوند است

عضو موسسه سیره الشهدا قم، شرط اول قدم مجاهدت در راه خداوند را ایمان دانست و گفت: هر کس بخواهد در این راه به شهادت برسد باید در خود تغییر ایجاد کند و خدا را یاری کند و اگر این اتفاق بیفتد، خداوند هم یاری می کند.
کد خبر: ۹۲۷۲۳۹۶
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام ناصر جلالیان عضو موسسه سیره الشهدا قم در مراسم یادبود شهدای عملیات کربلای ۲ در مسجد امام جعفر صادق (ع) شهرستان طبس، گفت : مقام معظم رهبری فرمودند: "خرمشهر ها در پیش است".

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) که فرمودند: " راه قدس از کربلا می گذرد" ، افزود: برخی افراد خائن اجازه پیش روی به امام را ندادند و جام زهر را به ایشان نوشاندند و متاسفانه امروز همین افراد برخی مسئولیت ها را غصب کرده اند.

حجت الاسلام جلالیان خاطر نشان کرد : در دوران دفاع مقدس و عملیات فتح المبین وقتی قرار بر عملیات شد؛ با پاتک دشمن روبه رو شدیم و کار گره خورد و تصمیم بر آن شد که از امام (ره) کسب تکلیف کنیم و ایشان فرمودند: عملیات را آغاز کنید و نام عملیات فتح المبین انتخاب شد.

عضو موسسه سیره الشهدا قم با بیان اینکه دفاع مقدس ما سرباز امام زمان (عج) تربیت می کند، گفت: شهدایی که ما در عملیات کربلای ۲ تقدیم کردیم، جزء شاخص ها بودند.

وی تاکید کرد : شرط اول قدم مجاهدت در راه خداوند ایمان است ، هر کس بخواهد در این راه به شهادت برسد باید در خود تبدیل ایجاد کند و خدا را یاری کند و اگر این اتفاق بیفتد خداوند هم یاری می کند.

حجت الاسلام جلالیان تاکید کرد: امروز اگر ما به راحتی نفس می کشیم این نفس کشیدن را مدیون شهدا و رزمندگان دفاع مقدس هستیم.

عضو موسسه سیره الشهدا قم بیان کرد: ما در جنگ نظامی مشکلی نداریم، ولی در جنگ اقتصادی و فرهنگی ممکن است نیروی نظامی ما هم زمین بخورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار