بازدید نائب رئیس مجلس شورای اسلامی از بیمارستان امام حسین (ع) تربت حیدریه

 دکتر نیک زاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه معاون وزیر راه و شهرسازی از بیمارستان تکمیل شده امام حسین (ع) تربت حیدریه بازدید نمود.
کد خبر: ۹۲۷۲۱۹۸
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ در بازدید دکتر نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و مهندس علیزاده معاون وزیر راه وشهرسازی از پروژه بیمارستان آموزشی درمانی امام حسین (ع) مقرر شد سازمان مجری (وزارت راه و شهرسازی) از هفته اول مهرماه سال جاری بصورت فازبندی بخش‌های مختلف این بیمارستان را تحویل و تا انتهای آبان ماه بصورت کامل تحویل دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گردد.
 
دکتر ابراهیمی پور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در این بازدید گفت: آمادگی کامل برای تجهیز بیمارستان از زمان تحویل توسط سازمان مجری را داریم و بخش عمده این تجهیزات نیز در حال حاضر تحویل دانشگاه گردیده است.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با اشاره به اهمیت این پروژه در رفع مشکلات درمانی مردم در منطقه گفت: به منظور تسریع در بهره برداری از این پروژه بخشی از اقدامات لازم را همزمان با تکمیل عملیات عمرانی به انجام خواهیم رساند و امیدواریم این مرکز در موعد مقرر آماده خدمت شود.
 
قابل ذکر است تحویل این پروژه در زمان یاد شده شامل ساختمان اصلی خواهد بود و ساختمان الحاقی پس از تکمیل به دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه تحویل خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها