همزمان با سراسر کشور؛

لبیک علوی تبارها به ندای «هل مِن ناصر یَنصُرُنى» امام حسین(ع)

مردم دیار علویان همزمان با سراسر مردم ولایت مدار و حسینی ایران، در شب عاشورا با فریاد حماسی و نجات بخش لبیک یا حسین (علیه السلام) به ندای هل من ناصر ینصرنی امام حسین (علیه السلام)،وفاداری شان را در یاری رساندن به امام زمان خویش نشان دادند.
کد خبر: ۹۲۷۰۷۶۰
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،   مردم دیار علویان همزمان با سراسر مردم ولایت مدار و حسینی ایران، با حضور در تکایا، حسینیه ها، مساجد، پشت بام خانه‌ها و در کوی و برزن، در شب عاشورا  به ندای «هل من ناصر ینصرنی» امام حسین (علیه السلام) لبیک گفتند.

محرم امسال به واسطه کرونا شیوه اقامه عزای حسینی در مازندران تغییر کرد و عزای حسینی کوچه به کوچه، خیابان به خیابان و خانه به خانه، ساری و جاری شد. خانه ها حسینیه شدند و در کوچه ها وخیابان ها هیئت های عزاداری برپا شده است.  

هیئت‌های مذهبی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و در فضای باز چراغ عزاداری سید الشهدا (علیه السلام) را روشن نگه داشتند و مردم دلداده و شهید پرور مازندران هم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به عزاداری پرداختند.

لبیک علوی تبارها به ندای «هل مِن ناصر یَنصُرُنى» امام حسین(ع)
مردم ولایت مدار مازندران  امشب با لبیک حماسی و نجات بخش  به ندای هل من ناصر امام حسین (علیه السلام) نشان دادند اگر در سال ۶۱ هجری در کربلا بودند تا آخرین قطره خون خویش برای دفاع از حریم ولایت و امامت، ایستادگی و مقاومت می‌کردند.

علوی تبار‌ها در شب عاشورا با ندای «لبیک یا حسین» که  لرزه بر کاخ یزیدیان زمان انداخته است، تجدید پیمان بستند تا ظهور خورشید عظمای ولایت لحظه‌ای امام زمان خویش را تنها نگذارند  و گوش به فرمان نائب امام زمان( اروحناه له فداه) تا نابودی استکبار جهانی دست از مبارزه برندارند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار