خبرهای داغ:
حوزه/ امام جمعه آران و بیدگل با بیان اینکه مداحان ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند، گفت: در صورتی که مداحان خلاف پروتکل های بهداشتی عمل کنند، حکم فعالیت آنها لغو گردد.
کد خبر: ۹۲۶۹۵۱۸
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵

به گزارشخبرگزاری بسیج از آران و بیدگل و به نقل از خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل سلیمانی جوینانی، ظهر دوشنبه سوم مرداد در جلسه ستاد احیای امربه معروف و نهی ازمنکر آران و بیدگل با ابراز نگرانی از حرمت نگذاشتن به حریم اسلام در بعضی از اماکن تاریخی، گفت: ستای احیای امربه معروف و نهی منکر علاوه تذکر به عدم رعایت شئون اسلامی در ادارات و به بازاریان متخلف نیز تذکر لسانی و مکتوب بدهند.

امام جمعه آران و بیدگل، سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در بعضی از هیئات مذهبی شهرستان را مطلوب ندانست و خاطرنشان کرد: گرچه ویروس کرونا عزاداری در خیابان ها و معابرها را  محدود کرده است، ولی ورودی ها، مبلمان شهری و مساجد و حسینیه های با نصب پرچم مشکی سیاه پوش شوند.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری سوگواری حضرت سیدالشهد(ع)، ادامه داد: منویات مقام معظم رهبری در رابطه با رعایت پروتکل های بهداشتی در معابر عمومی نصب گردد.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی، با بیان اینکه طی نامه رسمی، مداحان باید ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی شوند، گفت: درصورتی که مداحان خلاف پروتکل های بهداشتی عمل کنند، حکم فعالیت آنها لغو گردد .

امام جمعه آران و بیدگل در پایان خواستار تشویق رعایت کنندگان پروتکل های بهداشتی در عزاداری امام حسین (ع) شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها