افتتاح و اجرای ۸۴ پروژه در دشتی آغاز شد

هم زمان با بزرگداشت هفته دولت افتتاح یا عملیات اجرایی ۸۴ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی با اعتبار یک هزار و ۴۴۲ میلیارد ریال در شهرستان دشتی استان بوشهر آغاز شد.
کد خبر: ۹۲۶۹۱۱۳
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲
افتتاح و اجرای ۸۴ پروژه در دشتی آغاز شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، فرماندار دشتی در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی این پروژه‎ها در ارتباط ویدئو کنفرانسی با استاندار بوشهر گفت: امروز از مجموع ۸۴ پروژه افتتاحی و اجرایی این شهرستان در هفته دولت امسال ۹ پروژه با اعتبار ۷۴۴ میلیارد ریال در این شهرستان بهره برداری و یا کلنگ زنی شد.

عبدالله نادری اظهار داشت: در این ارتباط پروژه نوسازی شبکه آب روستای لاور شرقی به طول ۱۹ کیلومتر با ۲۱ میلیارد ریال اعتبار بهره‌برداری شد که یکهزار نفر جمعیت روستا را تحت پوشش قرار داده و مشکل سال‏‎های گذشته روستا را برطرف می‎کند.

وی افزود: از دیگر پروژه‌های افتتاحی این شهرستان نصب و راه‎اندازی سه سایت بی. تی. اس ایرانسل با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال در سه روستای بخش شنبه شامل روستاهی کاردنه، حناشور و سهو است که بیش از ۶ روستا و بویژه مسیر خورموج به دشت پلنگ را تحت پوشش قرار می‎دهد.

نادری اظهار داشت: تنها روستای فاقد پوشش ایرانسل در این منطقه روستای دهوک است که با توجه به انجام اقدام‎های اولیه آن انتظار است اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر اهتمام لازم را برای اجرای این پروژه داشته باشد.

وی افزود: نصب و راه‎اندازی و ارتقا تکنولوژی از ۲ جی به سه جی و چهار جی در ۶ سایت همراه اول در شهرستان دشتی با اعتبار ۱۰۶ میلیارد ریال از دیگر پروژه‎های افتتاحی هفته دولت در شهرستان دشتی است.

نادری عنوان کرد: عملیات آبخیزداری در منطقه لاور نیز با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال، نگارخانه خورموج به مساحت ۴۳۰ مترمربع با ۹ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید که بخش زیادی از مشکلات منطقه را حل می‏‌کند.

وی گفت: پانسیون ۶ واحدی پزشکان بیمارستان زینبیه خورموج با ۲۸ میلیارد ریال اعتبار و ۱.۸ هکتار گلخانه با اشتغال ۱۸ نفر و سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‏‌های افتتاحی شهرستان دشتی است.

نادری اظهار کرد: پروژه‏‌های عمران شهری خورموج نیز شامل پارک، آسفالت کوچه‏‌ها و معابر با ۴۷ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.

وی گفت: همچنین امروز عملیات اجرایی پروژه‌های انتقال آب از تنگ سدر به روستای لاور شرقی به طول چهار کیلومتر با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار و ۱۰ کیلومتر راهسازی با ۲۵۷ میلیارد ریال است که از محل اعتبارات سفر رئیس جمهوری به استان تامین شده‌است.

انتهای پیام/
منبع: خبرگزاری ایرنا
ارسال نظرات
آخرین اخبار